کد خبر: 937434
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: برای بهبود کیفیت و پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت 35 سایت BTS در روستاهای مرزی استان اردبیل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از ازدبیل، بهروز رزمی در جلسه بررسی راهکارها و تسهیل روند نصب و بهره برداری از سایت های ارتباطی اپراتورهای فعال استان اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 35 سایت bts در روستاهای مرزی استان اردبیل برای بهبود کیفیت و پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در طول چندین سال گذشته برنامه‌های مناسبی در ارتباط با توسعه شاخص‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام یافته که از جمله موارد شاخص می‌توان به زیرپوشش قرار دادن مناطق محروم و مرزی استان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: رشد شاخص های ict و بهبود وضعیت پوشش تلفن همراه استان و افزایش سطح دسترسی کاربران یک اولویت اساسی برای رسیدن به سطح قابل قبول در ارتقای شبکه ارتباطی استان است که در این زمینه تدوین برنامه‌های مناسب و لازم اولویت اساسی است.

رزمی اظهار کرد: تلاش و جدیت ما هم اکنون بر این است که با رفع مشکلاتی که مربوط به نصب و توسعه شبکه وجود دارد اپراتورهای فعال استان را توسعه بخشیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که در این زمینه از مسئولان مربوطه از جمله شهرداری و نیروی انتظامی درخواست داریم همکاری های لازم را با ما داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل بهره‌برداری از سایت‌های ارتباطی bts تصریح کرد: در راستای مکان‌یابی و نصب سایت‌های ارتباطی نیز همکاری‌های لازم انجام یافته و در حال توسعه شبکه اپراتورها هستیم که بی‌شک انجام تمامی اقدامات حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر