کد خبر: 937363
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
متعصب‌ترین حامیان روحانی هم کم‌کم از او قطع امید می‌کنند، در حالی که سه سال تا پایان دولت روحانی باقی مانده است و آن‌ها می‌خواهند روحانی را در شرایط دشوار دولتش تنها بگذارند
متعصب‌ترین حامیان روحانی هم کم‌کم از او قطع امید می‌کنند، در حالی که سه سال تا پایان دولت روحانی باقی مانده است و آن‌ها می‌خواهند روحانی را در شرایط دشوار دولتش تنها بگذارند، صادق زیباکلام در مصاحبه با روزنامه آرمان می‌گوید: «به نظر من پیوند اصلاح‌طلبان با حسن روحانی ناموفق بوده است. در شرایط کنونی اصلاح‌طلبان به نقطه‌ای رسیده‌اند که احساس می‌کنند نباید در انتخابات از حسن روحانی حمایت می‌کردند. این در حالی است که هزینه ناکامی‌های دولت روحانی در نهایت به نام اصلاح‌طلبان تمام خواهد شد. شرایط اصلاح‌طلبان و حسن روحانی مانند ازدواج بوده است. اصلاح‌طلبان به امید اینکه قرار است با زندگی مشترک با حسن روحانی به خوشبختی دست پیدا کنند وارد زندگی مشترک با او شدند. با این وجود این ازدواج به دلایلی ناموفق از آب درآمده است. اتفاقاً زمان زیادی نیز طول نکشید که به این نتیجه رسیدند که این پیوند نمی‌تواند سبب خوشبختی آن‌ها شود».
زیباکلام افزود: «مردم می‌گویند آقای زیباکلام ما از اینکه به حرف شما گوش دادیم و به حسن روحانی رأی دادیم احساس پشیمانی می‌کنیم و ما شما را در این زمینه مقصر می‌دانیم... صورتحساب و هزینه عملکرد ناموفق دولت آقای روحانی را اصلاح‌طلبان پرداخت خواهند کرد...»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
اگر. .این. .آقا...روشنفکر. .باشد. ..وای. .بحال. ..تبعیت. .کنندکانش!!!
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
باید در محکمه به آن رسیدگی شود !
ناشناس
|
France
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
من ازهمه رای هایی که داده ام پشیمانم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار