کد خبر: 937336
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
11 نفر از 20 نفر کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال تایید شده اند و 9 نفر باقیمانده اگر اعتراضی دارند بایستی تا 4 شنبه مدارک اعتراضی خود را تحویل فدراسیون هندبال و دبیرخانه آن بدهند.

در جمع تایید شده ها البته نفراتی هستند که مورد اقبال جامعه می باشند و اگر بخواهیم نگاهی به سوابق ایشان داشته باشیم از جهاتی دارای سوابق مورد قبول مدیریتی می باشند.

اما همواره بحت تایید نشده ها و افرادی که به تیم های ملی دعوت نمی شوند مورد بحث و داغ تر از دعوت شده ها و تایید شده هاست.

الان وقتی به لیست 9 نفر تایید نشده ها نگاه می کنیم به طور مثال در برابر نام علی اصغر نامور حقیقی نوشته شده که فاقد سابقه مدیریت و این تا حدود زیادی شبهه برانگیز است که یا معیار نفراتی که تایید می کنند ایراد دارد و یا مشکلاتی هست که اجازه تایید به این نفرات نمی دهند.

بر فرض سیدعلی اصغر نامور حقیقی را گفته اند فاقد سابقه مدیریت است.

او که داور هندبال و از خانواده هندبال است و گفته شده اسپانسرهای بزرگی را به جامعه هندبال معرفی کرده دارای مدرک فوق لیسانس و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

فردی که ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ر ا بر عهده دارد چطور می توان به بهانه عدم سابقه مدیریت او را رد صلاحیت کرد؟

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد استان تهران نمی تاند فاقد سابقه مدیریت باشد ضمن اینکه مدرک فوق لیسانس او معتبر و از خانواده هندبال است.

گفتیم که اگر قرار است فردی رد یا تایید شود بایستی با چوب خط قانونی و متقن و مستدل باشد و یقینا در بین تایید نشده ها بازهم هستند افرادی که صلاحیت دارند و مدارک خود را برای اعتراض و احقاق حق ارائه می دهند ولی تعجب ما اینجاست که کسانی پرونده صلاحیت هندبالی ها را بررسی می کنند که سابقه مدیریت خود ایشان کمتر از بسیاری از کاندیداهایی است که رد صلاحیت شده اند.

هندبال نیاز به یک مدیر کاربلد و کاردان دارد که اولا استقلال رای داشته باشد و ثانیا بتواند عقب افتادگی های هندبال را جبران کند.

امیدواریم خانواده هندبال در نهایت نفری را انتخاب کنند که همه ما خانواده هندبال به وجود او و به افتخاراتی که شایستگی های هندبال دارد ببالیم نه اینکه همانند دوران رحیمی پسرفت داشته باشد.

انتخاب رحیمی شاید در آن زمان گزینه مناسبی بود ولی خیلی زود خانواده هندبال به اشتباه خود پی برد و این حال و هوای هندبال مریض ماست.

سید رضا فیض آبادی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار