کد خبر: 937090
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام عباس هاشمی در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری برنامه‌های چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ۲۵ کارگروه و ۱۲ ستاد شهرستانی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امسال تشکیل شده است.

حجت الاسلام عباس هاشمی در جلسه شورای راهبری و سیاستگذاری برنامه های چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ۲۵ کارگروه و ۱۲ ستاد شهرستانی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر امسال تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: از این تعداد کارگروه، ۱۳ کارگروه که از ابتدای سال کار خود را آغاز کرده با محوریت آئینی و ۱۲ کارگروه دیگر نیز با محوریت تبیینی برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه شعار امسال یعنی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، «افتخار به گذشته و امید به آینده» مشخص شده، بیان داشت: با توجه به حساسیت و موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا و هجمه های بی امان دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها باید با حساسیت و جدیت خاصی دنبال شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در برنامه های مربوط به دهه فجر امسال، بایستی به خوبی بتوانیم عملکرد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به استحضار مردم به خصوص جوانان و نوجوانان برسانیم.

هاشمی بیان داشت: برنامه‌ها در دو محور آیینی و تبیینی شامل فرهنگ و هنر، اقتصادی، دانشگاهیان و فناوری، رسانه و فضای مجازی، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان و خانواده، تشکل‌های مردمی، تبلیغات اسلامی، حوزه روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان و سلامت، بسیج و بصیرت و فرهنگ و... دنبال می‌شود که بایستی در این حوزه ها همکاری لازم بر اساس دستور عمل صورت بگیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر