کد خبر: 937065
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
دختر ۱۶‌ساله‌ای که برای فرار از خانه‌شان با استفاده از ملحفه‌ها طنابی درست کرده بود از طبقه چهارم خانه‌شان سقوط کرد وجان باخت.
دختر ۱۶‌ساله‌ای که برای فرار از خانه‌شان با استفاده از ملحفه‌ها طنابی درست کرده بود از طبقه چهارم خانه‌شان سقوط کرد وجان باخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۸ صبح دیروز قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو از مرگ مشکوک دختر نوجوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که ساختمان مسکونی پنج‌طبقه‌ای در خیابان بلال‌حبشی در شرق تهران بود با جسد دختر ۱۶‌ساله‌ای به نام پروانه روبه‌رو شدند که بررسی‌ها حکایت از این داشت وی از پنجره اتاقش در طبقه چهارم ساختمان به داخل خیابان سقوط کرده و به کام مرگ رفته است. تحقیقات مأموران نشان داد دختر ۱۶‌ساله که دانش‌آموز دوره دبیرستان بود مدتی قبل با پسر جوانی ارتباط دوستانه برقرار می‌کند تا اینکه پدر و مادرش متوجه موضوع می‌شوند. پدر این دختر روز حادثه وقتی متوجه می‌شود دخترش قرار است پسر مورد علاقه‌اش را در خیابان ملاقات کند وی را داخل اتاقش حبس می‌کند، اما دختر نوجوان که اصرار به ملاقات با دوستش دارد برای فرار از خانه تعدادی ملحفه و پارچه را به هم گره زده تا از این طریق طنابی درست کند و از پنجره اتاقش با آن به بیرون فرار کند. وی پس از درست کردن این طناب از پنجره اتاقش آویزان می‌شود و با گرفتن طناب قصد پایین آمدن دارد که ناگهان به پایین سقوط و فوت می‌کند. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد دختر نوجوان برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور قاضی منافی‌آذر به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار