کد خبر: 936903
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
تحقیقات درباره قتل مرد جوانی که خانواده‌اش ادعا می‌کنند تازه عروسشان پسرشان را مسموم کرده و به قتل رسانده است ادامه دارد.
تحقیقات درباره قتل مرد جوانی که خانواده‌اش ادعا می‌کنند تازه عروسشان پسرشان را مسموم کرده و به قتل رسانده است ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردی به اداره پلیس رفت و مدعی شد که عروسش با خوراندن قرص برنج، پسر او را به قتل رسانده و از خانه‌اش گریخته است. وی در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم در یکی از روستا‌های شهرستان نیشابور استان خراسان‌رضوی زندگی می‌کنیم. سال قبل پسرم با زن جوانی آشنا شد و شهریور‌سال قبل با هم ازدواج کردند و برای زندگی به تهران آمدند. آن‌ها در حوالی ملارد خانه‌ای اجاره کردند و زندگی‌شان را شروع کردند. پس از این پسرم همیشه به صورت تلفنی با من و مادرش ارتباط داشت. او ابتدا از زندگی‌اش راضی بود تا اینکه مدتی قبل به مادرش گفته بود که با همسرش اختلاف پیدا کرده است. پسرم هر چند وقت یک‌بار با مادرش تماس می‌گرفت و از همسرش گله می‌کرد. او می‌گفت: همسرش گاهی چند روزی خانه را ترک می‌کند و به خانه مادرش می‌رود و او را تنها می‌گذارد و این اواخر هم به من و مادرش گفت که همسرش ناگهان بدون اینکه از او اجازه بگیرد چند روز ناپدید می‌شود و بعد دوباره به خانه‌اش بر می‌گردد و مدعی می‌شود که خانه مادرش بوده است. من و مادرش همیشه او را نصیحت می‌کردیم و دلداری می‌دادیم که ابتدای زندگی است و باید بیشتر به هم محبت کنید تا زندگی‌تان شیرین شود، اما پسرم می‌گفت که دیگر آرامش ندارد. چندی قبل پسرم تماس گرفت و گفت: با همسرش درگیر شده است. پسرم گفت که همسرش دیر به خانه آمده و به همین سبب با هم درگیر شده‌اند که ناگهان همسرش از داخل کیفش قرص برنج بیرون می‌آورد و تهدید می‌کند که قصد دارد خودکشی کند. پسرم گفت که او را آرام کرده و مانع خودکشی او شده و بعد هم آشتی کرده‌اند، اما از رفتار و کار‌های همسرش نگران است. وی ادامه داد: صبح روز سه‌شنبه اول آبان‌ماه از نیشابور با پسرم تماس گرفتیم تا حالش را بپرسیم که گفت: وقتی از خواب بیدار شده متوجه شده همسرش ساعت‌۵ صبح از خانه بیرون رفته و گوشی‌اش را هم خاموش کرده است. پسرم خیلی نگران بود تا اینکه خودش ساعت ۱۰:۳۰ با ما تماس گرفت و گفت: همسرش با او تماس گرفته و گفته در شهریار است و قرار است به دنبال او برود. ما نگران او شدیم تا اینکه ساعتی بعد دوباره به پسرمان تلفن زدیم که متوجه شدیم حالش خوب نیست. پسرم به مادرش گفته بود که همسرش را به خانه آورده و همسرش هم دولیوان نسکافه درست کرده است و با هم خورده‌اند که ناگهان حالش بد می‌شود و همسرش هم از خانه بیرون می‌رود. در حالی که پسرم با مادرش حرف می‌زده است ناگهان گفته بود «مادر سوختم» و تلفن را قطع کرده بود. پس از این ما از همسایه‌های او به صورت تلفنی درخواست کردیم به خانه پسرمان بروند و احوالش را بپرسند. وقتی همسایه‌ها وارد خانه می‌شوند پسرم خیلی حالش بد بوده که با اورژانس تماس می‌گیرند و ابتدا پسرم را به بیمارستانی در ملارد و از آنجا به بیمارستان لقمان در تهران منتقل می‌کنند که ساعتی بعد پسرم فوت می‌کند و پزشکان اعلام می‌کنند پسرم با قرص برنج مسموم شده است. پس از این خبری از عروسمان نداریم و الان از او به اتهام قتل پسرم شکایت دارم. پس از ثبت این شکایت از آنجایی که حادثه در شهرستان ملارد رخ داده‌بود قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با صدور قرار عدم صلاحیت، پرونده را برای رسیدگی به شهرستان ملارد ارجاع داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار