کد خبر: 936890
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
وزیر تعاون دولت خاتمی معتقد است که اصلاح طلبان نباید سرنوشت خود را به سرنوشت دولت روحانی گره می‌زدند.
وزیر تعاون دولت خاتمی معتقد است که اصلاح طلبان نباید سرنوشت خود را به سرنوشت دولت روحانی گره می‌زدند. او البته نمی‌گوید آیا اصلاً امکان گره نزدن بود؟ گره‌ای که از قبل انتخابات زده شد و بهتر است حالا بپرسیم آیا می‌توانند این گره را باز کنند و مسئولیت دولت روحانی را نپذیرند؟
او با تأیید سخن حجاریان که نباید سرنوشت خود را با سرنوشت دولت روحانی گره می‌زدیم، گفته که «این یک اشتباه استراتژیک بود که به واسطه هیجانات افراطی برخی از اصلاح‌طلبان شکل گرفت. یعنی درست است که پیروزی آقای روحانی در انتخابات پیروزی اصلاح‌طلبان بود، اما پیروزی اصلاح‌طلبی نبود. اما متأسفانه برخی به دلیل اهداف شخصی که داشتند این جو تند را به راه انداختند که پیروزی آقای روحانی، پیروزی اصلاح‌طلبی است و آرام‌آرام فضا به سمتی رفت که همین گروه، دولت آقای روحانی را یک دولت اصلاح‌طلب معرفی کردند. این گروه تا جایی پیش رفتند که عنوان کردند عملکرد آقای روحانی حتی از عملکرد آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری، قوی‌تر بوده است.» معنی سخنان صوفی این است که تا وقت پیروزی با روحانی هستند و در مشکلات رهایش می‌کنند!
صوفی حتی معتقد است در انتخابات ۹۶ اشتباه کردند و باید به‌جای روحانی از جهانگیری حمایت می‌کردند: «در مجموع در انتخابات سال گذشته همه اشتباه کردند. از یک سو اصلاح‌طلبان باید از آقای جهانگیری حمایت می‌کردند و ایشان را به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان معرفی می‌کردند و از سوی دیگر اصلاح‌طلبان دو آتیشه حامی آقای روحانی هم اشتباه کردند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
چه فرقی داشت؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار