کد خبر: 936725
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
شاهین‌طبع پس از صعود به جام جهانی:
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان، کلید پیروزی مقابل فیلیپین و صعود به جام جهانی را تصمیم‌گیری خوب در شرایط حساس مسابقه دانست.
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان، کلید پیروزی مقابل فیلیپین و صعود به جام جهانی را تصمیم‌گیری خوب در شرایط حساس مسابقه دانست.
پس از برتری تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل فیلیپین که منجر به صعود کشورمان به جام جهانی شد، مهران شاهین طبع و محمد جمشیدی بعد از دیدار برابر فیلیپین در نشست خبری حاضر شدند و درباره این مسابقه صحبت کردند. سرمربی تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: «می‌دانستیم که جیسون کاسترو بازیکن کلیدی و تأثیرگذار فیلیپین است و به همین دلیل حامد حسین زاده را که بازیکن دفاع‌کننده تیم به حساب می‌آید مسئول کنترل او کردیم. به نظرم حسین زاده به خوبی مسئولیتش را انجام داد و خوب کار کرد.» او ادامه داد: «از بازیکنان زیر سبد نیز خواسته بودم که این منطقه را کنترل کنند و برای دیگر بازیکنان فضای کار به وجود بیاورند که به نظرم آن‌ها نیز خوب بودند. در مجموع ما به خوبی کارمان را انجام دادیم.» شاهین طبع همچنین گفت: «برابر استرالیا عملکرد بسیار بدی داشتیم و تصمیم گرفته بودیم در این دیدار بجنگیم و برنده شویم. به نظرم در شرایط حساس خوب تصمیم گرفتیم و با دفاعی مناسب برنده دیدار شدیم.» در ادامه محمد جمشیدی نیز بیان کرد: «ما در این مسابقه خیلی تلاش کردیم. در دفاع خوب کار کردیم و در حمله نیز باهوش بودیم و توانستیم برنده مسابقه
شویم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار