کد خبر: 936341
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
سرپرست مسابقات اسکیت هنری:
سرپرست مسابقات اسکیت هنری گفت: این دوره از مسابقات توانست با حضور 200 ورزشکار بیشترین رقابت را به خود اختصاص دهد و همچنین برای اولین بار در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،شهرام اکبری اظهار داشت: مسابقات کشوری اسکیت هنری به مناسبت روز اصفهان برگزار شد که در این مسابقات 202 نفر ورزشکار از 10 استان کشور حضور داشتند که از این تعداد، 180 ورزشکار خانم و 22 ورزشکار آقا در دو بخش مجزا با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر مدال اهدا شد.
وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم خرم شاد تهران بیشترین مدال را کسب کرد و پس از آن تیم های تبریز و انقلاب تهران جایگاه دوم و سوم را کسب کردند. همچنین تیم اصفهان با 32 شرکت کننده توانست سه مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز کسب کند و در جایگاه چهارم این مسابقات قرار بگیرد و بهترین نتیجه در چند سال اخیر را کسب کند.
وی تصریح کرد: اسکیت هنری یک رشته تقریباً قدیمی به شمار می رود که حتی در المپیک هم برگزار می شود اما در کشور ایران به دلیل محدودیت هایی که بیشتر برای خانم ها وجود دارد زیاد مورد توجه قرار نگرفته اما از محبوبیت و علاقه زیادی در بین مردم برخوردار است.
سرپرست مسابقات اسکیت هنری بیان داشت: دوره مسابقات اسکیت هنری در ورزشگاه آرارات برگزار شد و تمام مربیان بین المللی کشور در این دوره حضور داشتند که پنج داور از استان های یزد، تهران و اصفهان این رویداد را قضاوت کردند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار