کد خبر: 936333
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
فرمانده کل ارتش:
فرمانده کل ارتش گفت: هم افزایی سپاه و ارتش اقدامات ناامن کنندگان منطقه را خنثی کرده است.

جوان آنلاین: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح شنبه در مراسم الحاق ناوشکن سهند در منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس بیان داشت: امروز دهمین روز آذرماه ۱۳۹۷ در تاریخ نیروی دریایی روز بسیار مهمی است. روح شهیدان والامقام سهند در این میدان حاضر، ناظر و شاهد هستند و شهادت می دهند بر اینکه شما توانسته اید و می توانید هر ناممکنی را ممکن کنید. از این روزهای مهم در تقویم نیروی دریایی کم نبوده است و کم هم نخواهد بود.

وی عنوان کرد: طی ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی دریایی یک خط روشن و پر افتخار را طی کرده است و در این خط نورانی نقاط عطفی وجود دارد که اشاره به این نقاط اشاره به عظمت انقلاب اسلامی در دمیدن روح خودباوری به مردم ایران اسلامی است.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: نیروی دریایی در زمان رژیم گذشته تقریبا همه چیزش وابسته به خارج از کشور بود. ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی انرژی متراکم خود را آزاد کرد و برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخارات فراوان آفرید.

به گفته وی، دفاع جانانه و فراموش نشدنی تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر و حماسه بزرگ ۷ آذر که کمر رژیم بعثی را شکست و نیروی دریایی عراق را تا آخر جنگ از عرصه دریا خارج کرد و ۱۰ هزار اسکورت کشتی های تجاری در هشت سال دفاع مقدس از افتخارات نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: از زمان انتصاب امیر سیاری به عنوان فرمانده نداجا فصل جدیدی در نیروی دریایی ارتش آغاز شد، تاسیس منطقه دریایی جاسک، توسعه منطقه دریایی چابهار، حضور در آب‌های آزاد و دور، ساخت شناورهای جدید با کمک صنایع وزارت دفاع و دانشگاه ها، اسکورت کشتی های تجاری و نفتی در خلیج عدن و باب المندب از فعالیت های این دوره بوده است.

فرمانده کل ارتش ابراز داشت: با حضور امیر خانزادی فرمانده جدید نداجا شاهد اوج گیری نیروی دریایی با بهره گیری از تجربیات ارزنده گذشته و ویژگی های علمی و نظامی امیر خانزادی، نداجا وارد فصل جدید دیگری شده است.

وی گفت: هم افزایی خوبی میان صنایع دریایی وزارت دفاع، نیروی دریایی ارتش و ارتش ایجاد شده است. این هم افزایی در راستای توسعه و ارتقای نیروهای مسلح در سطح منطقه و فرامنطقه ای شده است. هم افزایی دو نیروی دریایی ارتش و سپاه وارد فصل جدیدی شده است. این روحیه و اراده است که ما را حافظ و حاکم امنیت خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان کرده است و می توانیم اقدمات ناامن کنندگان منطقه ای را خنثی و امنیت را حفظ کنیم.

سرلشکر موسوی افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و زوج نامشروع آن، رژیم صهیونیستی و کسانی که خود را به آنها می سپارند، با ایجاد ناامنی در منطقه ارتزاق می کنند و به حیات خود ادامه می دهند و به همین علت است که نظام سربلند جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال است که پنجه در پنجه این مستکبران انداخته است. دیر نیست که افول و اضمحلال این مستکبران را شاهد باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار