کد خبر: 936255
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
مدیرعامل جدید پیست اسکی دیزین گفت: جذابیت های طبیعی پیست دیزین در دنیاکم نظیر است و باید از این نعمتهای خدادادی به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

جوان آنلاین: مهندس شهیار افشار در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل جدید پیست دیزین با بیان مطلب فوق گفت: پیست دیزین برای اینکه تبدیل به یک منطقه توریستی ورزشی بین المللی شود نیاز به توجه بیشتر دارد و باید امکانات آن به روز شود تا هم برای جذب توریست مناسب باشد و هم اینکه مردم خوب تهران و ایران بتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر به این منطقه زیبا بیایند و تفریح و ورزش کنند .

پیست دیزین باید مردمی و بین المللی باشد

افشار اضافه کرد: همه دوستانی که قبل از این در دیزین مدیریت کرده اند هدفشان خدمت بوده و من اصلا دوست ندارم کسی را متهم کنم که کم یا زیاد کار کرده ولی باید قبول کنیم که پیست دیزین به تناسب جذابیت هایی که دارد توسعه پیدا نکرده و باید بسیاری از وسایل و امکانات آن به روز رسانی شود.

مدیرعامل پیست دیزین سپردن کار به جوانان مستعد را یکی از مهم ترین راههای توسعه جدید دیزین و پیست دیزین دانست و گفت: من خودم اعتقاد به جوانان دارم و افرادی که امروز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیریت منطقه زیبای پیست دیزین احکام خود را دریافت کردند از جوانان کاردان و عاشق کار و کاربلد هستند و همانطور که به بنده اعتماد شده من هم به این همکاران جوان و خوش فکر خودم اعتماد می کنم و اعتقاد دارم که در آیند ه ای نزدیک تحولی بزرگ را در پیست دیزین شاهد باشیم.

وی افزود: در تصور اذهان عمومی اینگونه جا افتاده که اسکی و ورزش اسکی از آن مرفهین و ثروتمندان است ولی بنده با کمک شما و سایر رسانه ها این نگاه را باید تغییر بدهم به گونه ایی که همانند گذشته های نه چندان دور هر خانواده ایی که دوست داشت به تفریح و بازی اسکی بپردازد با یک یا دوساعت طی مسیر از تهران و شهرهای اطراف خود را به پیست دیزین برساند و یک روز خوب و شاد را با کمترین هزینه در کنار خانواده در اینجا سپری کند.

وی افزود: البته هر فردی به اندازه توان و امکانات خود قادر است از این امکانات بهره ببرد ، یقینا یکی که می خواهد حرفه ایی اسکی کند با آنکه تفریحی و خانوادگی یک روز را می خواهد در کنار خانواده باشد تفاوت هست اما زیرساخت ها باید برای همه مردم به یک اندازه آماده باشد.

مهندس افشار اضافه کرد: از فدراسیون اسکی ، مردم خوب منطقه دیزین و دربندسر و روستاهای اطراف ، وزارت ورزش و جوانان و بخشداری واداره کل ورزش و استانداری و نهادهای استان البرز نیز می خواهم که کمک کنند تا یک پیست بین المللی را برای میزبانی های مهم مسابقات آسیایی و جهانی در دیزین آماده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار