کد خبر: 936184
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) خودکفایی آنها است، افزود: باید در انتخاب افرادی که از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استفاده می کنند ، دقت شده و افرادی که اشتغالزایی مولد دارند ، تسهیلات را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهمن حسین زاده در جلسه بررسی اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال 20 هزار نفری سهمیه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای سال جاری 2 هزار نفر تعیین شده است.

وی بیان کرد: تسهیلاتی که برای ایجاد اشتغال در کمیته امداد امام پرداخت می شود ، باید در راستای اشتغالزایی پایدار برای تعداد بیشتری از مددجویان هزینه شود.

معاون استاندار اردبیل اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت به کارگیری مددجویان کمیته امداد امام (ره) از مزایای پرداخت حق بیمه این کارکنان بهره مند خواهند شد.

حسین زاده گفت: جوانان تحصیل کرده و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اردبیل جزو مستعدترین جوانان هستند و باید از ظرفیت آنها در راستای رونق کسب وکارهای نوین بهره برداری شود.

وی رونق اشتغال در حوزه های استارت آپی و آی تی را یادآور شد و افزود: در بین مددجویان کمیته امداد استان جوانان تحصیل کرده زیادی وجود دارد که جویای اشتغال بوده و باید دراین مسیر هدایت شوند.

معون استاندار ادامه داد: جذب پشتیبان در حرفه های مختلف نیز یکی از مهم ترین روش های ایجاد اشتغال برای گروهی از مددجویان است که باید در پرداخت تسهیلات از سوی مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل نیز در این جلسه از ایجاد هزار و 420 شغل در هشت ماه سال جاری در استان خبر داد.

حسین دشتی افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال 21 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: 66 مورد از این اشتغال ها در حوزه کشاورزی ، 613 مورد در بخش دامپروری ، 175 مورد در بخش صنایع دستی ، 547 مورد در بخش خدمات و 19 مورد نیز در حوزه صنعت ایجاد شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر