کد خبر: 936098
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
سردار غیب پرور در دیدار با علما و مراجع تقلید:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که نباید در مسیر پیشرفت انقلاب و کشور وقفه ایجاد شود، گفت: تنها راه حفظ انقلاب مسجد محوری است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ  پاسدار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به برنامه های سازمان بسیج اظهار داشت: طرح های اعتلایی با رویکرد خدمات اجتماعی در دستور کار قرار دارد و اقشار مختلف بسیج از سازندگی گرفته تا علمی و پژوهشی گام های خوبی در این زمینه برداشته اند.

وی افزود: در فرهنگ با مشکلات زیادی روبرو هستیم از سینما تا حوزه نشر باید ورود جدی داشته باشیم.

سردار غیب پرور ادامه داد: در حوزه نشر ۱۵۰ کتاب چاپ کردیم و علاوه بر این در حوزه انیمیشن نیز ورود پیدا کرده و کارهای خوبی را انجام داده ایم.

وی به همایش فعالان فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: از فردا هزار فعال بسیجی به مدت ۳ روز در تهران گردهم می آیند و برنامه های مختلفی را در دستور کار دارند.

سردار غیب پرور ابراز داشت: در حوزه برنامه های تربیتی امسال توسعه حلقات صالحین نداشتیم اما به دنبال کیفی کردن بودیم و برای این منظور به پالایش پرداختیم.

وی طرح شهید بهنام محمدی را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال طرح شهید بهنام محمدی را شروع کردیم و در این طرح به دنبال اتصال خانه، مدرسه و مسجد هستیم به طوری که در این طرح نوجوانان مومن و انقلابی تربیت خواهد شد.

وی همچنین در در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت های عمرانی بسیج اظهار داشت: گروه های جهادی عرصه ای شده است تا جوانان مومن و متعهد به مردم خدمت کنند که بسیار اثرگذار است.

وی به برنامه های فرهنگی بسیج اشاره کرد و افزود: در زمینه های فرهنگی کارهای خوبی صورت گرفته به طوری که در عرصه فیلم، مستند، تئاتر، شعر و انیمیشن برنامه های خوبی در حال انجام است و از توصیه های علما و بزرگان در این زمینه بهره گرفته می شود.

سردار غیب پرور با بیان این که در زمینه آسیب های اجتماعی برنامه های خوبی صورت گرفته، تاکید کرد: در موضوع طلاق ورود جدی داشته ایم و هماهنگی خوبی با دستگاه های قضایی داشتیم به طوری که زوج های جوان قبل از ازدواج در بسیج مشاوره داده می شوند که قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

وی افزود: در حوزه بین الملل هم به دنبال این هستیم که یک الگوسازی صورت گیرد و به عنوان مثال جشنواره باروت خیس را با محوریت مردم مظلوم یمن برگزار کردیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
به مشکلات مساجد باید رسیدگی بشه
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
سلام. .ضمن تایید. سخنان ایشان .در مورد. .مسجد محوری. .در حفظ انقلاب. ..باید. .گفت. .جوان محوری در مساجد. .از. .اصلی ترین راههای.موثر در..کشور. .است،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار