کد خبر: 936073
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت :بهزیستی برای کمک به نیازمندان انجمن یاوران وقف را ایجاد و از ظرفیت های خیرین در این جهت استفاده نماید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در جلسه بین دستگاهی با حضور مدیر کل بهزیستی استان در جهت امضا تفاهم نامه بین این دو اداره کل در محل اداره کل اوقاف استان برگزار شد اظهار داشت: در سال های اخیر تعامل و همکاری خوبی بین ادارات اوقاف و امور خیریه و بهزیستی در سراسر استان وجود داشته است.
وی ادامه داد: سه سال پیش توسط ملکی واقف نیک اندیش در ورنامخواست قطعه زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع برای سالمندان وقف شد که با سرمایه گذاری معادل 40 میلیارد ریال توسط شخص واقف در این موقوفه پارک سلامتی برای استفاده سالمندان ساخته شده که به زودی نیز این مرکز افتتاح می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: همچنین تاکنون سه دوره متوالی برای زوج های ناشنوا در قالب طرح پیوند آسمانی مراسم جشن ازدواج توسط اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شده است و امسال نیز در اسفند ماه چهارمین دوره این مراسم برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اضافه کرد: با همکاری و حمایت هایی که از روشندلان توسط اداره قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان انجام شد این عزیزان توانستند با شرکت در چند دوره مسابقات قرآنی رتبه های برتر را کسب نمایند.
وی همچنین در ادامه خاطر نشان شد: با برنامه های ترویجی و همچنین مشاوره هایی که توسط مراکز مشاوره وقف به واقفان نیک اندیش شد خانم غروی یک باب منزل مسکونی خود را در خیابان فردوسی جهت کمک به بیماران صعب العلاج وقف کرد که با پیگیری های اداره اوقاف و امور خیریه و همچنین مشارکت صندوق عمران و توسعه موقوفات استان در این موقوفه عملیات ساخت یک مجتمع تجاری، خدمات و مسکونی در حال اجرا است که در صورت مشارکت خیرین و همچنین اداره بهزیستی اداره اوقاف و امور خیریه آمادگی آن را دارد تا این پروژه و عواید حاصل از آن را همانگونه که واقف اندیش آن گفته است برای کمک به بیماران صعب العلاج در اختیار اداره بهزیستی قرار دهد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به حمایت اداره اوقاف و امور خیریه از خانواده های بی سرپرست و معلول گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای اشتغالزایی و حمایت از کالای ایرانی امسال به خرید محصولات صنایع دستی که توسط معلولان و همچنین خانواده هایی که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد تولید شده اقدام کرده است و در همین راستا نیز امسال در دهه وقف یک نمایشگاه برای همین افراد در جوار امامزاده ابوالعباس(ع) خوراسگان برپا نمود.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه آمادگی آن را نیز دارد تا با ایجاد یک انجمن یاوران وقف با حضور کارشناسان بهزیستی زمینه را برای ایجاد وقف هایی در جهت کمک به افراد نیازمند مهیا نماید تا با استفاده از ظرفیت های وقف بتوانیم به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کنیم و این موضوع به اهتمام اداره بهزیستی برمی گردد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر