کد خبر: 936064
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
رئیس بانک مرکزی با اشاره به کاهش نرخ ارز، گفت: روند کاهش قیمت ارز تا جایی که فعالان عرصه اقتصادی اراده کنند، ادامه پیدا خواهد کرد.
جوان آنلاین: عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با سیاست‌هایی که اتخاذ کرده‌ایم، امیدواریم بازار ارز و سکه به تعادل لازم برسد.

وی در خصوص روند کاهش قیمت ارز نیز گفت: روند کاهش قیمت ارز تا جایی که فعالان عرصه اقتصادی اراده کنند، ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد: با تعادلی که بین عرضه و تقاضا به وجود می‌آید و با توجه به اصول تجاری و اقتصادی، قیمت ارز به سوی کاهش پیش برود. قیمت ارز را روند بازار تعیین خواهد کرد. کشور باید وارد رونق شود و انشاءالله با روندی که در کاهش نرخ تورم و نرخ ارز می‌بینیم، مسائل بهتر شود.

همتی، مسئله وام مسکن را یکی از موضوعات مهم کشور دانست و گفت: ما باید در بحث مسکن، یک توسعه جدی داشته باشیم، زیرا مسکن نقش مهمی را در توسعه اقتصادی کشور بر عهده دارد. ما باید برای سال آینده پیش‌بینی‌های خوبی را در این عرصه داشته باشیم و یکی از برنامه‌های دولت، ساماندهی و رونق بخش مسکن است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
با سلام . اقدامات بسیار ارزنده ای توسط بانک مرکزی انجام می گیرد . اینکه ارز مانند اجناس است و مانند خانه و خودرو خرید فروش ان در صرافی ها ثبت شده باشد . حال این خرید و فروش مابین مردم باشد و یا ما بین بانک و مردم . حتما زمانی خرید و فروش معتبراست که در صرافیها در سامانه ثبت شده باشد در اینده نزدیک برای دولت مشخص خواهد ش که چه مقدار ارز در دست مردم با شماره سریال ارز وجود دارد . و پدیده قاچاق . دزدی و غیره بطو کلی حذف خواهد شد
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
کدام خبر خوش اینها که همه وعده و اگر و مگر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار