کد خبر: 935934
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
رئیس اداره اوقاف شاهین شهر و میمه:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: اولین کنگره بزرگداشت شهدای ترور در جوار حرم مطهر امامزاده سیده صالحه خاتون(س) ازان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: در راستای ترویج سبک زندگی و نشر معارف اهل بیت(ع) و همچنین بررسی نقش و کارکردهای ارزش های انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به جهان اسلام کنگره خدمت شهادت در امامزاده سیده صالحه(س) ازان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا اولین کنگره بزرگداشت شهدای ترور روز پنجشنبه 8 آذر ماه ساعت 14 و 30 دقیقه در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود و در پایان مراسم نیز کلیه حاضران در برنامه بر سر مزار شریف شهید محمد طاها اقدامی حاضر می شوند و برای روح پرفتوح این شهید بزرگوار قرائت فاتحه می پردازند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: آستانه امامزاده سیده صالحه خاتون (علیها السلام) در شهرستان شاهین شهر و میمه، شهر میمه ودر روستای ازان واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار