کد خبر: 935930
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل:
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت: تا پایان امسال  45 کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان اردبیل افزوده شده و از این طریق 10 نقطه حادثه‌خیز ‌محورهای مواصلاتی استان اردبیل اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، موسی کنعان‌پور در جلسه بررسی ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون  20 کیلومتر بزرگ‌راه به بزرگ‌راه‌های استان اردبیل افزوده شده و اجرای حدود 25 کیلومتر بزرگراه نیز در مراحل پایانی است که به زودی به اتمام خواهد رسید و امسال شاهد توسعه بزرگراه در اردبیل به میزان 45 کیلومتر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کاهش نقاط حادثه‌خیز موجود در محورهای مواصلاتی منطقه برای ایمن‌سازی رفت و آمدها از دیگر اقدامات اساسی در دست اجراست، افزود: از 25 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده در نقاط مختلف استان عملیات اصلاح 10 نقطه آغاز شده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل با اشاره به اهمیت فرهنگسازی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیان کرد: به همین منظور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط با این حوزه به تهیه تیزرهای کوتاه تلویزیونی و پخش آنها از صداوسیما اقدام کرده است.

کنعان‌پور تعامل مثبت دستگاه‌های مربوط را در افزایش و بهبود خدمت‌رسانی‌ها در جاده‌ها بسیار موثر دانست و تصریح کرد: امسال علاوه بر عملیات عمرانی، اقداماتی نظیر افزایش تابلوهای اخبار ی و هشداری در جاده‌ها، خطکشی میانی و کناری جاده‌های اصلی و فرعی روستایی و افزایش دو برابری دوربین‌های ثبت تخلف در راه‌های استان شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری اردبیل گفت: این اقدامات با هدف بالا بردن ضریب ایمنی سفرها و حمل و نقل در راه‌های استان انجام شده که امیدواریم با مشارکت مستمر مردم در رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد به ثمر نشستن آنها باشیم و این اقدامات زمینه‌ساز کاهش حوادث جاده‌ای شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر