کد خبر: 935834
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
تیتر یک روزنامه آرمان از انفجار اجتماعی می‌گوید و ذهن را می‌برد سمت ادعای اصلاح طلبان مبنی بر آنکه اگر ما را تحمل نکنید، جایگزین ما براندازی است!
تیتر یک روزنامه آرمان از انفجار اجتماعی می‌گوید و ذهن را می‌برد سمت ادعای اصلاح طلبان مبنی بر آنکه اگر ما را تحمل نکنید، جایگزین ما براندازی است! متن مطلب مذکور یک مصاحبه است با مصطفی اقلیما رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران که البته در کل مصاحبه کلمه «انفجار» وجود ندارد و صحبت از رسیدن به مشکلات معیشتی مردم است. او در این مصاحبه نسبت به وقوع اعتراضات بیشتر هشدار می‌دهد و می‌گوید: «اگر مسئولان کشور مشکلات مردم را حل نکنند من شرایطی را در آینده می‌بینم که اعتراضات مردم نسبت به این وضعیت افزایش خواهد داشت. من این هشدار را به مسئولان می‌دهم که اگر به فکر راه علاج نباشند انتقادات آینده معطوف به ساختار‌ها خواهد شد.» روشن است که هر اعتراضی انفجار نیست؛ چنانکه در کشور‌های مختلف دنیا اعتراضات اقتصادی روی می‌دهد و کسی از آن تعبیر به انفجار اجتماعی نمی‌کند. نکته جالب آنکه جمله‌ای هم که روزنامه آرمان به عنوان زیرتیتر نوشته، در متن مصاحبه وجود ندارد: «اگر حل مشکلات اقتصادی به تأخیر بیفتد، امکان انفجار اجتماعی افزایش می‌یابد.» و انفجارسازی آرزویی است که این روزنامه از قول مصاحبه‌شونده‌اش منتشر کرده است. آنچنان که همیشه منتقدان خود را از براندازان می‌ترسانند که قدر ما را بدانید؛ اگر نباشیم، جایگزین فقط براندازی است!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
عجب
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
اینان همانهایی هستند. .که بدیهیات زندگی مردم و آسایش آنان. .مانند..مسکن مهر و. .خدمات بی نظیر دولت نهم و دهم. ..را. .انکار ،.کردند..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار