کد خبر: 935759
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان به حد وفور وارد استان شده و توزیع آن همچنان در استان ادامه دارد و نگرانی در زمینه تامین گوشت قرمز در سطح استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه بررسی توزیع گوشت قرمز در اردبیل اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت قرمز در سطح استان توزیع گوشت گوساله منجمد از اوایل امسال شروع شده و همچنان ادامه دارد و با تداوم فعالیت‌ها در این حوزه تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلوگرم 29 هزار تومان به حد وفور وارد استان شده و توزیع آن همچنان در استان ادامه خواهد داشت و نگرانی در زمینه تامین گوشت قرمز در سطح استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: توزیع کالای اساسی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های معتبر استان و تعاونی‌های مصرف برخی ادارات دولتی و نیروهای مصلح همچنان ادامه خواهد داشت.

عاملی افزود: در سطح استان روزانه در حدود 6 تا هفت تن از این نوع گوشت قرمز که یکی از نیازهای ضروری خانوارها بوده توزیع می‌شود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های معتبر استان گوشت قرمز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و اعلام مقام عالی وزارت مردم هیچ گونه نگرانی از بابت کمبود کالاهای اساسی و ضروری خود نداشته باشند بنابراین بر اساس اطلاع‌رسانی‌های وزارت متبوع تمامی کالاهای اساسی در سطح کشور ذخیره‌سازی شده است که در مواقع لزوم، به موقع در بین مصرف کنندگان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به محل‌ها و فروشگاه‌های توزیع این نوع گوشت در شهر اردبیل اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان محل‌های مختلفی در استان در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند با مراجعه به این محل‌ها گوشت قرمز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر