کد خبر: 935437
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
ضمن تهدید به اشغال غزه
وزرای مختلف صهیونیست در تهدیداتی هماهنگ اعلام کردند این رژیم به گزینه جنگ علیه غزه و اشغال دوباره این منطقه نزدیک شده است.
وزرای مختلف صهیونیست در تهدیداتی هماهنگ اعلام کردند این رژیم به گزینه جنگ علیه غزه و اشغال دوباره این منطقه نزدیک شده است.
به‌رغم توافقات آتش‌بس بین گروه‌های مقاومت فلسطین درغزه، با رژیم صهیونیستی، اما مقامات این رژیم همچنان از جنگ احتمالی با فلسطینی‌ها خبر می‌دهند. گیلعاد آردن، وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز چهار شنبه اعلام کرد این رژیم به اشغال دوباره نوار غزه نزدیک شده است. به گزارش روزنامه «جروزالم پست» آردن گفت: «اسرائیل بیشتر از هر زمان دیگری به اشغال غزه و انتقال از (تاکتیک) دفاع به حمله علیه حماس نزدیک شده و این یعنی بازگشت ترور رهبران حماس». وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی سپس مدعی شد: «این یعنی اینکه ما باید برای به عهده گرفتن امور نوار غزه آماده باشیم تا زیرساخت‌های تروریسم –به تعبیر وی- را از بین ببریم؛ امروز بیشتر از هر زمان دیگری به این موضوع نزدیک هستیم». آردن در پایان طرح عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از نوار غزه در سال ۲۰۰۵ را ویرانگر خواند. یسرائیل کاتص وزیر ارتباطات و حمل و نقل رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اسرائیل به جنگ علیه نوار غزه نزدیک است. وی دیروز گفت:ما به گزینه جنگ علیه غزه نزدیک شده‌ایم، هیچ جایگزینی برای این موضوع وجود ندارد و باید ضربه‌ای با مشت آهنین به حماس وارد کنیم تا تروریسم –به تعبیر وی- را از بین ببریم. کاتص سپس اعلام کرد تل‌آویو باید قدرت بازدارندگی‌اش را که تقلیل یافته، بازیابد و دیگر فرصتی برای راه‌حل سیاسی در موضوع غزه و رسیدن به آتش‌بس وجود ندارد. یوآو گالانت، وزیر ساخت‌وساز رژیم صهیونیستی هم در نشست بیاد شده، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را تهدید به ترور و نوار غزه را تهدید به جنگ کرد. این تهدیدات وزرای رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر در جلسه هفته جاری کابینه تلویحاً به جنگ دیگری علیه نوار غزه اشاره کرد و برخی کارشناسان معتقدند ممکن است وی برای سامان دادن موقت به وضعیت بد سیاسی خود، جنگ دیگری علیه نوار غزه به راه بیندازد. از سوی دیگر، نتایج نظرسنجی‌ها در تل‌آویو حاکی از این است که بیشتر اسرائیلی‌ها جنگ می‌خواهند و این مسئله‌ای سؤال‌برانگیز و مشکوک است، روزنامه هاآرتص در پی تفسیر این نتایج، اسرائیلی‌ها را مردمی احمق خواند که هنوز معتقد به آغاز جنگ‌های بیشتری علیه غزه هستند. این نتایج ناشی از عدم رضایت اسرائیلی‌ها از نحوه تعامل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم با مسئله نوار غزه هستند. آن‌ها ادعای راست‌گرا‌ها درباره توان ارتش این رژیم برای اجرای یک عملیات تمام‌کننده و قاطع چند دقیقه‌ای و نه چند ساعته را باور می‌کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
حماس و نیروهای مقاومت فلسطینی نباید سریع آتش بس رو بپذیرن باید تمام مردمان اسراییل که خواهان جنگ هستند رو نابود کرد و به کوچیک و بزرگشون رحم نکرد امیدوارم اسراییل نابود بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
یمن وفلسطین باید قبرستان سعودی واسرائیل شوند وبه پیرفته ترین موشکها مجهز شوند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار