کد خبر: 935295
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
تا سوم آذر
نمایشگاه کتاب، آثار قرآنی و صنایع دستی شهرستان گرمسار تا سوم آذرماه آینده پذیرای بازدید کنندگان و اهالی فرهنگ است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دسترسی آسان و ارزان تر به تازه های نشر، توسعه فرهنگی، تقویت صنعت نشر و عدالت در توزیع از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب است.
امیر نجفی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای افزایش تعامل میان مولفان و ناشران با مخاطبان است.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب، آثار قرآنی و صنایع ‏دستی با همکاری آموزش و پرورش و اداره فنی و حرفه ای این شهرستان برگزار شده است، بیان کرد:‎ در برگزاری این‏ نمایشگاه موسسه فرهنگی هنری آذرنوش و انتشارات صبح سحر نیز همکاری داشته اند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع های عمومی، مذهبی، فرهنگی - اجتماعی، علمی، هنر، معماری، حقوق، کمک درسی و کودک و نوجوان با 20 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می شود.
نجفی بیان کرد: ناشران شرکت کننده در نمایشگاه، ناشران استانی هستند و تنها چند ناشر از استان قم در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان گرمسار نیز به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: این آثار شامل قالی، تابلوفرش، گلیم و جاجیم است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: سی دی های آموزشی و وسایل کمک آموزشی قرائت، روخوانی و حفظ قرآن کریم نیز در این نمایشگاه برای علاقه مندان عرضه شده است.
نمایشگاه مذکور تا سوم آذر با هدف ارتقای سطح فرهنگ ‏مطالعه و کتابخوانی صبح ها از ساعت ٨ تا ١٣ و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢١ درنگارخانه بهار واقع در خیابان مخابرات برای بازدید عموم دایر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر