کد خبر: 935098
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد ا استان خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال ٣٥ چکیده مقاله به دبیرخانه چهارمین همایش قومس شناسی خبر داد و گفت: مهلت ارسال چکیده مقاله تا ١٥ آذر و اصل مقاله تا پایان آذرماه تمدید شده است .

حجت الاسلام والمسمین علی اصغر فضیلت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با هدف تقویت هویت استانی، افزایش وفاق اجتماعی در استان و افزایش نشاط علمی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود .

وی شناسایی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی، معرفی آثار چاپ شده، به کارگیری نتایج همایش در برنامه ریزی های استانی، چاپ و عرضه آثار در زمینه های مختلف را از اهداف کلی این همایش برشمرد و گفت: این همایش یک روزه ششم دی ماه در سمنان برگزار خواهد شد .

فضیلت، ادبیات و گویش‌ها، تاریخ و جغرافیا، طبیعت و گردشگری، هنر و معماری، مفاخر و مشاهیر و مشاغل و حرف را از محورهای این همایش برشمرد .

همچنین دبیر علمی همایش قومس شناسی نیز در این نشست گفت: برگزار کنندگان این همایش در پی شناساندن قابلیت های استان و برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی این استان از طریق نتایج همایش قومس شناسی هستند .

حسن شادپور گفت: این آخرین همایش قومس شناسی به شکل کلی است و از سال آینده همایش قومس شناسی به صورت موضوع محور برگزار خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر