کد خبر: 935097
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
تحقیر و توهین به شرکت‌کننده برنامه دستپخت توسط کارشناس و مجری آن
کارشناس برنامه دستپخت که ظاهراً خیلی در نقشش فرو رفته بود وقتی خواست بد بودن غذای یکی از شرکت‌کننده‌های برنامه را به او بگوید به جای رعایت شأن انسانی شرکت‌کننده و البته آبروی رسانه ملی، با استفاده از الفاظی توهین‌آمیز بیشتر از دستپخت، شخصیت وی را رسماً لگدمال کرد.
سیدمرتضی ذاکر
کارشناس برنامه دستپخت که ظاهراً خیلی در نقشش فرو رفته بود وقتی خواست بد بودن غذای یکی از شرکت‌کننده‌های برنامه را به او بگوید به جای رعایت شأن انسانی شرکت‌کننده و البته آبروی رسانه ملی، با استفاده از الفاظی توهین‌آمیز بیشتر از دستپخت، شخصیت وی را رسماً لگدمال کرد.
یکی از کارشناسان برنامه دستپخت که از شبکه یک سیما و در پرمخاطب‌ترین ساعت روی آنتن شبکه می‌رود هنگامی که می‌خواست نظرش را در مورد دستپخت یکی از بانوان شرکت کننده در آن برنامه اعلام کند ضعیف بودن نتیجه تلاش وی را بهانه روانه ساختن الفاظی کرد که پیش از داوری یک برنامه تلویزیونی تداعی‌کننده بددهانی، فحاشی و استخفاف شخصیت خانم شرکت‌کننده بود. کارشناس برنامه دستپخت خطاب به شرکت کننده‌ای که غذایش مورد پسند و تأیید وی نبود، با چهره‌ای درهم رفته و البته غرق در تفرعن می‌گوید: «شده اگر چیزی به شما می‌گویم چند ثانیه فکر کنید و آن را از ذهنتان خارج کنید، قطعاً اگر سطل زباله داشتم غذاتون رو منتقل می‌کردم به سطل زباله.» سپس این کارشناس خطاب به آن خانم شرکت کننده، می‌پرسد: «شما قبلاً این غذا رو درست کرده بودین؟» شرکت کننده در پاسخ به کارشناس برنامه با حالتی شرمنده می‌گوید: نه. کارشناس دستپخت مجدداً با حالتی سرشار از تفرعن می‌گوید: «لطفا از این به بعد هم اصلاً درست نکنید این غذا رو، چون واقعاً بد... دوست ندارم این جمله رو بگم، اما اگر قراره من بد بشم و شما پیشرفت بکنید، هیچ ایرادی ندارد... افتضاح، افتضاح و افتضاح!»
این استخفاف و تخریب‌کردن شخصیت یک شهروند خانم مقابل انظار میلیون‌ها بیننده با میدانداری مجری و کارگردان برنامه دستپخت تکمیل می‌شود و وی نیز با حالتی سرشار از اشمئزاز رو به دوربین می‌گوید: «غذا رو بلد نیستین بپزین ۱۰۰ امتیاز بدین این جملات رو اصلاً نشنوید. وقتی چیزی بلد نیستید، دست بالا، بلد نیستم؛ یکی این رو به من یاد بده. دستور بدم ۱۰۰ تا ازتون کم بشه» و این همه تحقیر و توهین با این جمله شرکت کننده که: «آقا آدمیزاده! اشتباه پیش میاد» در مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی پایان می‌پذیرد. این رفتار ناشایست و زشت در حالی رخ می‌دهد که سیدوحید حسینی کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی دستپخت مدعی است: «کسی را نداریم که برنامه‌ای مشابه ما ساخته باشد... پربیننده بودن باعث شده که شبکه آنتن ثابتی به برنامه ما بدهد... و این خیلی مهم است که تلویزیون بهترین آنتنش را به ما داده است.» ظاهراً سلطنت بی‌چون و چرای برخی برنامه سازان و حرمت‌شکنی‌های پی‌در پی مجریان و... نهایتاً به عادی‌سازی چنین رفتار‌هایی در تلویزیون خواهد انجامید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار