کد خبر: 935058
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کارلوس کرش در نشست خبری پیش از بازی با ونزوئلا که امشب در قطر برگزار می‌شود، با انتقاد دوباره از عدم حمایت از تیم ملی در راه جام ملت‌ها، مدعی شد عده‌ای خودشان را در راه کمک به تیم ملی به خواب زده‌اند
کارلوس کرش در نشست خبری پیش از بازی با ونزوئلا که امشب در قطر برگزار می‌شود، با انتقاد دوباره از عدم حمایت از تیم ملی در راه جام ملت‌ها، مدعی شد عده‌ای خودشان را در راه کمک به تیم ملی به خواب زده‌اند و به دنبال دو‌دستگی و نفاق در فوتبال ایران هستند.
سرمربی پرتغالی ایران که امشب شاگردانش را در دوحه به مصاف تیم ونزوئلا می‌فرستد، در نشست خبری پیش از این مسابقه، درباره انتخاب این تیم به عنوان حریف تدارکاتی توضیح داد: «علت انتخاب ونزوئلا این است که این تیم فوتبال خوب و چشم‌نوازی را بازی می‌کند و بازیکنانی تکنیکی و با قدرت و توانایی بالا دارد که عده زیادی از آن‌ها در لیگ‌های اروپایی مشغول فعالیت هستند. ضمن اینکه ما می‌خواستیم پیشرفت فوتبال خودمان را در طول یک‌سال گذشته به خاطر اینکه یک‌سال پیش با این تیم بازی کرده بودیم، مشاهده کنیم. تیم ملی ونزوئلا در بازی آخر خود توانست با نتیجه مساوی دیدار خود برابر ژاپن را پشت سر بگذارد و بازیکنان با کیفیتی دارد.»
کرش در ادامه باز هم بدون توجه به بحث‌ها و مجادلاتی که با برانکو انجام می‌دهد، مدعی شد عده‌ای به دنبال نفاق در تیم ملی هستند: «نفاق و دو‌دستگی که بعضی‌ها در تلاش برای ایجاد آن در تیم ملی هستند غیر قابل قبول است و این دودستگی باعث شرم است. البته در همین لحظه افرادی هستند که در طول آماده‌سازی تیم ملی خوابیده‌اند. این فرمول مناسبی برای قهرمانی در جام ملت‌ها نیست و ما بازیکنان و مربیان حتی با در نظر گرفتن اینکه داریم به تنهایی این کار را انجام می‌دهیم، سر حد تلاش‌مان را همان طور که در برزیل و استرالیا و روسیه انجام دادیم به کار خواهیم بست و مسیرمان را با در نظر گرفتن این امر که برای مردم کارمان را انجام می‌دهیم ادامه خواهیم داد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار