کد خبر: 935055
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب ۴۵۰۵ دقیقه برنامه در حوزه سیما و در حوزه رادیویی ۸۰۹۵ دقیقه تهیه و پخش می‌شود.
حمیرا رحیمی

مهرداد عظیمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای نخستین برنامه‌ها و پروژه‌ها در استان اظهار داشت: اپلیکیشن جهان‌بین همراه در جشنواره فنی مراکز که 28 آبان در تهران برگزار می‌شود به عنوان طرح برتر رسانه ملی رونمایی و معرفی شده است.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان در شبکه‌های مجازی افزود:  دشمنان ما بعد از راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره و سرمایه‌گذاری باز هم نتوانستند آنگونه که می‌خواستند نتوانستند موفق باشند بنابراین برنامه‌هایی در حوزه فضای مجازی دارند که استان در این حوزه نیز فعالیت‌های در پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده و در جشنواره‌ای که امسال در استان برگزار شد توانستیم در حوزه فضای مجازی رتبه برتر را کسب کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بخشی از تولیدات این حوزه‌ها مربوط به یکسال اخیر بوده و تا به حال پخش نشده اند و با جرات می‌‎توان گفت که ما در حوزه کارهای نمایشی توانستیم خود را به عنوان صدا و سیمای برتر نمایشی معرفی کنیم.

عظیمی خاطرنشان کرد: سریال تاریخی بانوی سردار به عنوان اولین کار سریال تاریخی بین مراکز سازمان صدا و سیما شناخته شد و تا به حال هیچ شبکه استانی نتوانسته سریال فاخر تاریخی بسازد.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین در یک سال اخیر 4 تله فیلم تولید شد که در جشنواره اخیر حائز رتبه شدند و کار جلوه‌های ویژه تله فیلم "نشانه" به عنوان یکی از آثار برتر رسانه ملی به نمایش در آمد.

عظیمی با بیان اینکه چرا ظرفیت‌های استان نادیده گرفته می‌شود، ادامه داد: در حوزه گردشگری، استان ظرفیت‌های خوبی دارد اما به لحاظ اشتغال وضعیت خوبی نداریم.

وی با اشاره به دستاوردها و برنامه‌های 40 سالگی انقلاب ادامه داد: ویژه برنامه‌هایی دستاورد، چشم‌انداز، گفتمان انقلاب، سفرنامه جهان‌بین، برنامه فجر و فتح، طلایه‌دار و فتح، افق روشن و برنامه مثبت 40 که بر روی آنتن می‌رود که جمعاً 4505 دقیقه در حوزه سیما پیش بینی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حوزه رادیو، برنامه صبح پیروزی، زنگ انقلاب و رادیو انقلاب از برنامه‌های شاخص هستند و برنامه اولین شهید شهر نیز از کارهای رادیویی می‌باشد که جمعاً 8095 دقیقه پیش‌بینی شده است.

عظیمی گفت: ما در حوزه فضای مجازی توانستیم موشن گرافیکی دستاوردهای استان، کلیپ دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف، 122پوستر و عکس نوشت، 5 اینفوگرافی، 6کاریکاتور و ویدئو گرافی تولید کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر