کد خبر: 935054
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت ۵۳۵ مبلغ و مبلغه‌ به مناطق‌ مختلف استان اعزام می‌شوند‌.
حمیرا رحیمی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید جعفر مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد مبلغ و مبلغه 70 نفر روحانی مستقر، 320 مبلغ بومی ، 60 مبلغه بومی و 85 نفر روحانیون طرح هجرت‌ هستند.

وی افزود: این روحانیون علاوه بر اقامه نماز در مساجد و ادارات به مباحث روشنگری، بصیرت افزایی و بیان آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های این مبلغین سخنرانی پیرامون تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است.

مرتضوی خاطرنشان‌ کرد: عناوین روز و بررسی مسائل مختلفی که جامعه با آن در ارتباط است از جمله دیگر فعالیت‌های این روحانیون در ایام هفته وحدت است‌.

وی گفت: اجرای برنامه‌های مشاوره‌ای در مراکز علمی و آموزشی از دیگر فعالیت‌های روحانیون اعزامی در مناسبت‌های مختلف است به همین منظور طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط این روحانیون در طول هفته، دو روز در مدارس و مراکز علمی به مشاوره و پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان و دانشجویان می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح‌ کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی توسط روحانیون مستقر در طول سال تحصیلی در حال برگزاری است و در مناسبت‌هایی که اعزام بیشتری وجود دارد، با قوت بیشتری برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر