کد خبر: 935009
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
گفت وگوی "جوان آنلاین" با رییس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح
قهرمانی نیروی های مسلح در مسابقات تیروکمان ارتش‌های جهان (سیزم) و میزبانی نیروهای مسلح ایران در این دوره  باعث شده تا سازمان تربیت بدنی کل نیروهای مسلح به دنبال کسب میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۲۰ باشد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری : قهرمانی نیروی های مسلح در مسابقات تیروکمان ارتش‌های جهان (سیزم) و میزبانی نیروهای مسلح ایران در این دوره  باعث شده تا سازمان تربیت بدنی کل نیروهای مسلح به دنبال کسب میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۲۰ باشد.

سرتیپ دوم جمشید امیر فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با " جوان آنلاین " درباره میزبانی مسابقات تیروکمان ارتش‌های جهان (سیزم) گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. با توجه به اینکه این اولین میزبانی ما در این سطح جهانی بود تما م تلاش مان را کردیم که دراین دوره موفق باشیم و میزبان خوبی برای ملی پوشان کشورهای خارجی باشیم که خدا راشکر در این راه موفق بوده ایم. با توجه به شعار سیزم که صلح و دوستی میان میان کشورها است سعی داریم تا تعامل خوبی از طرق ورزش داشته باشیم.

وی افزود: با نعامل خوبی که با فدراسیون تیروکمان آقای شعبانی بهار داشتیم سعی کردیم تمام استارندارهای بین المللی رعایت شود.در این دوره ۶ کشور خارجی حضور داشتند که همان طور که بازتاب اخبار مشخص است تمامی تیم های شرکت کننده از سطح بازی ها و امکانات ورزشی و رفاهی راضایت کامل را داشتند. سطح مسابقات به حدی بالا و طبق استانداردهای جهانی برگزار شد که تست دوپینگ هم با حضور مسئولین در محل مسابقات از ۵ کماندار زن و مرد تست گرفته شد که از ایران دو کماندار هم تست دوپینگ دادند.

رییس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برای اولین بار تیم بانوان ما توانستند روی سکو بروند اظهار داشت: این مسابقات چون در دو بخش زنان و مردان برگزار شد و برای نخستین بار میزبان تیم نظامی بانوان بودیم و از آن جالب تر که برای نخستین بار هم تیم بانوان ما توانست با کسب عنوان سومی روی سکو قرار بگیرد. به هر حال حضور بانوان دراین سطح مسابقات بسیار تجربه خوبی بود و با توجه به شرایط حجاب و تاکید ما روی مسئله حجاب زنان خارجی اما به بهترین نحوه ممکن مسابقات برگزار شد وبی شک درآینده بازهم می توانیم با این تجربه خوب ، میزبان بانوان هم باشیم.

وی در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه آیا بازهم میزبانی مسابقات را خواهیم گرفت اظهار داشت: بله حتما از همین امروز درصدد هستیم تا با برناه ریزی خوبی که خواهیم داشت در برخی رشته ا از جمله والیبال ، کشتی تیراندازی و یا جهت یابی پیشنهاد خودمان را به سیزم برای میزبانی بدهیم.

فولادی در خاتمه افزود : همان طور که گفتم مسابقات المپیک سیزم سال آینده در چین برگزار می شود که حدود ۲۵ رشته ورزرشی را پوشش می دهد . طبق برنامه قرار است در ۱۵ رشته مدال آور در این دوره از مسابقات شرکت کنیم البته این تعداد رشته ها همچنان در شورای عالی نیروهای مسلح تصویب نشده اما بنا داریم در رشته هایی شرکت کنیم که حتما مدال آور باشند. تمام هدف این است در المپیک سیزم بتوانیم افتخاری برای کشورمان کسب کنیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار