کد خبر: 934985
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
معاون هماهنگ کننده سپاه اردبیل:
معاون هماهنگ کننده سپاه اردبیل گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» از تاریخ بیست و نهم آبانماه آغاز می‌شود و طی این هفته برنامه های متنوعی در سراسر اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی در نشست خبری و مطبوعاتی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امسال سی و نهمین سالگرد تشکیل هفته بسیج از تاریخ بیست و نهم آبانماه شروع و تا 5 آذرماه با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» آغاز می‌شود و این ایام با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی ختمی مرتبت (ص) و هفته وحدت تقارن دارد.

وی با اشاره به 550 عنوان برنامه که امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته دیدار ستادگرامیداشت هفته بسسیج، فرماندهان و بسجیان با امامان جمعه شهرستان ها، جشنواره جهادگران علم و فناوری، تجلیل از بسیجیان نخبه و افتتاح طر‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در تمامی شهرستان های استان اردبیل می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل افزود: روز‌های هفته بسیج به ترتیب؛ روز چهارشنبه 30 آبان "بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمات رسانی و سازندگی"، پنج شنبه 1 آذر " بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی"، جمعه 2 آذر "بسیج، معنویت و انتظار"، شنبه 3 آذر " بسیج، جهاد کبیر و استکبار ستیزی"، یکشنبه 4 آذر "بسیج، جهاد روشنگری و تبیین" و دوشنبه 5 آذر "بسیج، چهار سال افتخار عنوان شده اند.

عبدی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان اردبیل پرداخت و اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم، برگزاری اردو‌های جهادی، افتتاح صندوق قرض الحسنه اشتغال زایی، ویزیت رایگان دام و طیور در مناطق محروم، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم پیاده روی کارکنان و ارگان‌های بیت المقدس، گردهمایی و هم اندیشی اصناف و بازاریان، براگزاری نهضت روشنگری از برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری است که با حضور نخبگان برجسته و مخترعین بسیجی استان روز چهارشنبه 30 آبان ماه سالن 9 صبح در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه در آخرین روز هفته بسیج بسیجیان استان اقتدار، عزت و عظمت بسیج را به نمایش خواهند گذاشت گفت: برنامه‌های 5 آذر ماه حماسه حضور بسیجیان در نواحی مقاومت بسیج است و در تمامی نواحی و شهرستان‌ها بسیجیان برای نمایش دستاورد‌های بسیج و عزت و اقتدار و اخلاص بسیج تجمع خواهند کرد.

عبدی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر تصریح کرد: در این روز مبارک همزمان با آخرین روز هفته مبارک بسیج در شهر اردبیل همزمان با سراسر کشور ساعت 9 صبح بسیجیان با اجتماع حماسی در سالن ورزشی شهید آسمانی و در سایر مراکز و بخش‌ها ولایتمداری خود را به دنیا اعلام خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل با اشاره به محوریترین برنامه‌های هفته بسیج سال 1397 تصریح کرد: نشست‌های روشنگری، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در تمامی شهرستان‌ها، جشنواره جهادگران علم و فناوری، دیدار از خانواده محترم شهداء وایثارگران و غبارروبی از مزار شهدا، برنامه‌های متنوع ورزشی گروهی اعم از توپی و غیر توپی، میقات صالحین در نماز جمعه، همایش مشترک علمای اهل تشیع و تسنن و جشن وحدت، ویزیت رایگان در قالب اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در طول این ایام مبارک اجرا خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر