کد خبر: 934959
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ماهیت آمریکا «استفاده ابزاری از مقوله‌هایی هچون حقوق بشر» است.
جوان آنلاین: آیت‌الله محسن حیدری ظهر امروز در چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب» که با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حقوق بشر آمریکایی، استفاده ابزاری کردن آمریکا از مقوله حقوق بشر است.

وی گفت: آمریکا به‌خاطر حمایت از بشر، مسئله حقوق بشر را مطرح نمی‌کند بلکه از آن به‌عنوان چماقی برای کوبیدن مخالفان خود استفاده می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رفتار دوگانه آمریکا در کشور‌های مختلف همچون فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، نیجریه، افغانستان، پاکستان و ایران تصریح کرد: هزاران کودک یمنی بر اثر بمباران‌ها، گرسنگی و کمبود مواد دارویی تلف شدند، اما آمریکا به‌جای حمایت از آنان، عربستان را در راستای کوبیدن بشریت مجهز به اسلحه می‌کند.

همه تروریست‌های عالم دست‌پرورده آمریکا هستند

وی با بیان اینکه همه تروریست‌های عالم دست‌پرورده و مورد حمایت آمریکا هستند، ادامه داد: در ایران اسلامی ۱۷ هزار نفر قربانی و ترور شده‌اند که می‌توان به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه ماهیت آمریکا «استفاده ابزاری از مقوله‌هایی هچون حقوق بشر» است، افزود: تنها نسخه شفابخش امت اسلامی در مقابل سلطه پوشالی آمریکا «استفاده از گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت همه جانبه اسلامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی» است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه همه مسلمانان اصل وحدت را قبول دارند و هیچ شکی در آن نیست، خاطرنشان کرد: جنایت در فلسطین، عراق، سوریه و یمن کشت و کشتار و بمباران شیمایی به‌دلیل عدم وحدت اسلامی است، بنابراین باید امت اسلام در جبهه واحد مقابل استکبار و کفر جهانی بیاستند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار