کد خبر: 934884
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تحقیقات درباره مرگ دختر 18‌ساله‌ای که در خانه مجردی دختر جوانی به کام مرگ رفته است از سوی مأموران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما، صبح روز چهارشنبه 23 آبان‌ماه قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك دختر نوجواني در خانه‌اي حوالي ميدان محمديه با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي راهي محل شد.

تيم جنايي در محل حادثه كه خانه مجردي دختر 27‌ساله‌اي به نام محبوبه بود با جسد دختر 18‌ساله‌اي به نام پريا روبه‌رو شدند كه به طرز مشكوكي به كام مرگ رفته بود.

مأموران در نخستين گام از محبوبه تحقيق كردند.

وي گفت: من حسابدار شركتي هستم و مدتي است كه به صورت مستقل زندگي مي‌كنم و به همين سبب اين خانه را اجاره كرده‌ام. در اين مدت دوستان زيادي به خانه‌ام رفت و آمد دارند و گاهي هم شب‌ها پيش من مي‌مانند. چند روز قبل يكي از دوستانم به من گفت كه يكي از دوستانش به نام پريا مدتي است با خانواده‌اش اختلاف دارد و خانواده‌اش او را به خانه راه نمي‌دهند به همين خاطر هر چند شب خانه يكي از دوستانش مي‌خوابد و الان چند روزي است كه جايي براي خواب ندارد و از طرفي هم حالش خوب نيست. او از من خواست چند روزي پريا پيش من بيايد تا حالش بهتر شود و من هم قبول كردم. سه‌شنبه عصر بود كه پسر جواني پريا را به خانه من آورد. پسر جوان گفت پريا دختر مورد علاقه‌اش است و مدتي است از خانه پدري‌اش كه در پاكدشت است فراري است. ساعتي بعد او رفت و من و پريا تنها شديم. پريا هم آخر شب به يكي از اتاق‌ها رفت و خوابيد تا اينكه امروز صبح به اتاق رفتم تا بيدارش كنم. هر چقدر او را صدا زدم بيدار نشد. حتي آب به صورتش پاشيدم اما باز هم بيدار نشد كه با اورژانس تماس گرفتم. وقتي پزشك اورژانس به خانه‌ام آمد و معاينه كرد گفت كه پريا فوت كرده است.

همزمان با ادامه تحقيقات مأموران محبوبه را بازداشت كردند و در ادامه هم پسر مورد علاقه دختر فوتش را شناسايي و بازداشت كردند.

دو متهم صبح ديروز براي تحقيقات به دادسراي امور جنايي منتقل شدند.

محبوبه در بازجويي‌ها حرف‌هاي قبلي خود را تكرار كرد و مدعي شد كه دختر فوت شده قرص آرامبخش مصرف مي‌كرده‌است كه او خبر نداشته‌است. پسر جوان هم گفت: مدتي قبل با پريا آشنا شدم. او با خانواده‌اش اختلاف داشت و به خانه‌شان نمي‌رفت. آن روز با من تماس گرفت و گفت او را به تهران ببرم و من هم او را به تهران به خانه اين زن آوردم و بعد هم از آنجا رفتم تا اينكه متوجه شدم او فوت كرده‌است.

تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار