کد خبر: 934810
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
برگزاری نمایشگاه توانمندی صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری
بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صادراتی و فرصتهای سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز در محل نمایشگاه های البرز آغاز به کار کرد .

در نمایشگاه توانمندی های صادراتی و فرصتهای سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان البرز تمام شرکتها و کارخانجات مستقر درشهرک های صنعتی استان حضور دارند و ظرفیت های تولیدی خود را به نمایش می گذارند.

بنابر اعلام سازمان صنعت ومعدن وتجارت البرز از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ میلیون دلار صادرات از استان البرز انجام شده است که این میزان تا آخر سال افزایش می یابد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری این نمایشگاه بیش از یکصد تولیدکننده در نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط البرز حضور پیدا می کنند و این امر باعث گسترش روابط تجاری با همسایگان می شود.

همچنین در مدت برگزاری نمایشگاه برنامه هایی از جمله بازدیدها، ‌نشست با تولید کنندگان و تجار ایرانی و خارجی به انجام خواهد رسید.

این رویداد بزرگ با همکاری سازمان توسعه تجارت و وزارت امور خارجه برنامه ریزی شده است و تا 29 آبان ماه ادامه دارد.

حمایت از صنایع کوچک و متوسط؛ رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی

فرماندارکرج در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‎های صنایع کوچک و متوسط البرز، اظهارکرد: رونق و توسعه صنایع کوچک و متوسط رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی کشور است و توجه ویژه به این صنایع تداوم رشد صنعت را به همراه دارد و همچنین آسیب‌پذیری اقتصاد کشور را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

سیروس شفقی بیان کرد: توجه به صنایع کوچک و متوسط همانگونه که در بیانات مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره و تأکید شده راهی مطمئن برای بهبود شاخص‌های صنعتی و اقتصادی و توسعه و تثبیت اشتغال مولد است.

این مسئول تصریح کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا با فراهم کردن زمینه ورود شرکت‌های کوچک و متوسط خود به بازار سرمایه رشد اقتصادی قابل ملاحظه ای را تجربه کرده‌اند لذا باید با الگوگرفتن از چنین کشورهایی زمینه رونق اقتصادی کشور و مقابله با تحریم‌ها را فراهم کنیم.

شفقی در ادامه با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی البرز، گفت: اگر ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان به درستی هدایت شود شاهد اشتغالزایی و کاهش هزینه‌های تمام شده کالاهای تولیدی خواهیم بود.

فرماندار کرج تصریح کرد: اگر این واحدها بتوانند با حداکثر ظرفیت خود فعالیت داشته باشند، در آینده نه چندان دور البرز می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی مهم کشور بدرخشد.

وی در پایان گفت: برای توسعه صنایع کوچک و متوسط فعال البرز تسهیلات مناسبی پیش‌بینی شده است که با تحقق این مهم می‌توان در جهت خودکفایی اقتصادی کشور و استان گام برداشت.

جذب سرمایه گذار، هدف عمده برگزاری نمایشگاه توانمندی های تولیدی البرز

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هدف عمده برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان است.

محمد امین بزازی پور فرشی افزود: با توجه به توانمندی های تولیدی و صادراتی، صنایع موجود در این استان، تمام هدف ما این است که با شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت های البرز بتوانیم، سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیشتری را برای سرمایه گذاری در استان جذب کنیم.

وی اضافه کرد: صنایعی که در این نمایشگاه حضور دارند از بهترین واحدهای تولیدی استان البرز هستند که بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده اند.

بزازی پور فرشی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی فرصت مناسبی است تا بتوانیم ظرفیت های استان را در بخش تولید و صادرات با هدف توسعه و گسترش آنها به دیگر مناطق بیشتر معرفی کنیم.

وی گفت: رایزنان بازرگانی،هیات های تجاری، شرکت های مدیریت صادرات و نمایندگان کشورهای هدف در این نمایشگاه حضور دارند و واحدهای تولیدی و صادراتی استان می توانند با معرفی محصولات خود بازاریابی خوبی در این کشورها انجام دهند.

بزازی پور فرشی ادامه داد: صنایع کوچک و متوسط مشکلی برای صادرات ندارند و با سرمایه‌گذاری بیشتر در این بخش می توان به توسعه اقتصادی البرز کمک کرد.

وی گفت: بزرگترین رویداد اقتصادی استان البرز فرصتی است تا صنعتگران البرزی با عرضه محصولات خود علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر در وضعیت کنونی اقتصاد کشور به جامعه، گامی بلند در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی برداشته شود.

بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی،صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز 26 الی 29 آبان ماه در کرج برگزار می شود.

بیش از 120واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال در شهرک های صنعتی استان البرز،جدیدترین دستاور دهای خود را در عرصه تولید برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد شیرمرد کرمانشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
باسلام و خسته نباشید من یک جوان ۳۳ساله با زن وبچه هستم که نزدیک به دو ساله که در منزل سیمکشی و سوکت انواع ماشینهای داخلی تولید میکنم و تمام دستگاهای پرس و سیم کات و تذریق چسب رو خودم ساختم یعنی دستگاههایی که باید نزدیک به ۱۵۰میلیون تومان باید میخرید خودم با پنج میلیون ساختم و هر سوکت و سیمکشی که در بازار جنس چینی درجه ۳ با یک میلییون تومان نمیشه خرید من به قیمت ده درصد کمتر تولیو میکنم اما در حال حاضر هیچ سرمایعی ندارام خواهش میکنم کمکم کنید من کسی رو ندارم که سرمایه داشته باشه یا کمکم بکنه هرچقد تلاش میکنم به علت سرمایه ی کم باید خرج کرایه خونه و...بکنم خواهش میکنم کمکم کنید من خیلی تو فشار هستم چون سود کم میبرم سرمایه ندارم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار