کد خبر: 934726
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد، این تیم از هر نظر سزاوار توجه است.
زلاتکو کرانچار: می‌خواهیم به المپیک برویم و از هر جهت سزاوار توجه هستیم/ بازیکنی از لیست تیم امید خط نمی‌خورد

جوان آنلاین: زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم امید کشورمان اظهار داشت: لیست را تعیین کرده‌ایم و طبیعی است تعدادی از بازیکنان که مصدومیت دارند یا دچار مصدومیت شدند، ما را در اردوی عمان همراهی نمی‌کنند. طبیعی است که با توجه به محدودیتی که برای ما قائل شدند، لیست‌مان کوچک‌تر شود، البته آنها خط نمی‌خورند و در لیست بعدی ما و اردوی آذرماه حضور خواهند داشت و با ما در بازی‌های بعدی حضور دارند.

وی ادامه داد: در دی ماه بخش نهایی اردوی ما آغاز می‌شود. در ژانویه تورنمنت گذاشته شده و کادری که اکنون اینجا حضور دارد، فرصت بزرگی دارد تا در خلال مسابقات تورنمنتی هم نشان دهد چقدر پیشرفت کرده است. ما تا به اینجا نیز پیشرفت کرده‌ایم. در بهمن ماه هم با اینکه فیفادی نیست، اما در تلاش هستیم اردویی داشته باشیم، چون حضور در اردو و مسابقات باعث آمادگی بیشتر بازیکنان می‌شود تا به‌خوبی برای مقدماتی المپیک در اسفند ماه و فروردین ماه آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص اینکه آیا بین خط‌خورده‌ها مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش که دیرتر به تمرینات آمدند حضور دارند یا نه، گفت: بالاخره شما لیست را با کمی تأخیر مشاهده خواهید کرد. بازیکنان استقلال فقط دو روز با خواست باشگاه با ما نبودند و مشکلی هم نبود. ما به‌خاطر خواهش باشگاه استقلال و با هماهنگی آنها اجازه دادیم این دو بازیکن دو روز دیرتر بیایند و مشکلی هم ایجاد نشد.

کرانچار درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس و پیکان با توجه به درخواست باشگاه‌ها تیم امید را در عمان همراهی نخواهند کرد، گفت: من نگاه نمی‌کنم کدام باشگاه در تیم امید ملی‌پوش دارد و همه بازیکن تیم امید هستند. از سایپا یا تراکتورسازی فرقی ندارد، بلکه آنها برای ما به‌عنوان ملی‌پوش طبقه‌بندی می‌شوند. همه بازیکنان را در لیست نهایی خواهید دید که فرقی بین باشگاه‌ها هم نگذاشتیم و از بازیکنانی که نیاز داریم، استفاده می‌کنیم. فقط آنهایی که در اردو نیستند می‌توانند به باشگاه‌شان کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از اعلام لیست 22نفره برای بازی با عمان در واکنش به اینکه احتمال جابه‌جایی در لیست وجود دارد یا نه، تصریح کرد: اگر تا شب برای کسی  اتفاقی رخ دهد و نتواند ما را همراهی کند، می‌گوییم. دلفی و یکی دو بازیکن دیگر مصدوم هستند و از طرفی هم برای سفر محدودیت داریم، اما همه این بازیکنان مجدداً در لیست خواهند بود و در ژانویه ما را همراهی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه زمان اردوهای تیم امید برای برخی ابهاماتی دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم از چه‌لحاظ ابهام وجود دارد. برنامه ما از اردیبهشت و خرداد تدوین شد و برنامه ما ارائه شد. در ماه‌های آتی هم برنامه ما مشخص است و در فدراسیون وجود دارد. ما فقط در مورد مسابقات با ابهام صحبت می‌کنیم و در اردوی قبلی متأسفانه مسابقه دوستانه نداشتیم. بارها تأکید کرده بودم این تیم نیاز به مسابقه دارد و باید شرایط برای ما مهیا شود، مانند تیم بزرگسالان. ما می‌خواهیم به المپیک برویم و از هر جهت سزاوار توجه هستیم. لباس‌های ما مسئله دارد و هنوز دچار مشکل هستیم. تعدادی را که باید داشته باشیم نداریم و یک‌سری هنوز ارائه نشده است. نمی‌گویم مشکلات عدیده داریم، اما این مشکلات را باید به‌سمتی ببریم که همه چیز آن‌طور که سزاوار است، انجام شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار