کد خبر: 934648
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
فرماندار خلخال:
فرماندار خلخال گفت: میزان آسیب های اجتماعی خلخال در سایه فعالیت کارگروه های مختلف درمسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، ورزشی ، امور جوانان و بانوان تا حدودی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار داشت: اضافه شدن چند کارگروه جدید از جمله کارگروه کاهش طلاق به جمع کارگروه های فعال در کاهش آسیب های اجتماعی موثر بوده است.

وی افزود: کاهش قابل توجه طلاق و افزایش آمار بهبود یافتگان از اعتیاد ، افزایش جمعیت ورزشکار ، کاریابی و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از جمله دستاوردهای کارگروه های زیر مجموعه فرمانداری این شهرستان است.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال همچنین بیان کرد: فرمانداری برای راه اندازی گفتمان های اجتماعی محور در موضوعات مختلف پیشقدم شده و موفق به برگزاری گفتمان های اجتماعی با موضوعات مختلف با حضور منتقدین از دستگاه های اجرایی و مسئولان شده است.

بابایی افزود: در این جلسات بسیاری از مشکلات و خواسته های مردم منطقه از مسئولان طرح و نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت خوبی برای طرح مسائل فرهنگی و اجتماعی به صورت کلی و پرداختن آن در جلسات کارگروه ها برای رسیدن به نتیجه است.

نایب رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار داشت: غنای فرهنگی ، مذهبی منطقه همواره مانع از وقوع جرایم خشن و خطرناک در جامعه بوده و در عین حال طرح و بررسی آسیب های اجتماعی نوظهور در جلسات شورای فرهنگ عمومی به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری در مسائل فرهنگی و اجتماعی ضروری بنظر می رسد.

وی گفت: برغم محدودیت های اعتباری در دولت با هدف افزایش فعالیت های مربوط به توسعه فرهنگی و اجتماعی اعتبارات فرهنگی در سال گذشته و امسال کاهش نیافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر