کد خبر: 934521
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:
بر اساس استراتژی شهرداری اصفهان در سيستم يكپارچه شهرسازی و درآمد با نام سرای ٩، مراجعات شهروندان به مناطق و يا حوزه های معاونت شهرسازی به حداقل می رسد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به گفته معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شهروندان از طریق اين سيستم می توانند بر اساس كد كاربري، خدمات شهرسازي كه در مناطق ارائه مي شود را به صورت آنلاین دريافت كنند.
در این سیستم كه كمتر از يك سال آينده رونمايی می شود، به هر شهروند دارای ملك، يك كد كاربری داده می شود تا بر اساس شناسه ای كه تعريف مي شود شهروند بتواند خدماتي كه از حوزه معاونت شهرسازی و معماری نياز دارد را دريافت كند.
شفافیت مالی، حركت در مسير هوشمند سازی خدمات شهرداری و شهرسازي الكترونيك، کاهش حداکثری مراجعات حضوری شهروندان، سهولت ارتباط با شهرداری و ایجاد ارتباط موثر و ضروری با کلیه ذینفعان از دیگر مزایای راه اندازی این سیستم است.
استراتژي شهرداري اصفهان شهروندسپاري است
معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان گفت: استراتژي شهرداري اصفهان در خصوص شهروندسپاري سيستم يكپارچه شهرسازي و درآمد در سيستم سراي 9 تعيين شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، جلسه عقد قرارداد فاز دوم سيستم شهرسازي و درآمد شهرداري با نام سراي 9 با شركت پيمانكار به منظور بررسي نقشه اجرايي و شرح خدمات اين سيستم با حضور معاون شهرسازي و معماري شهردار اصفهان، معاون برنامه ريزي و توسعه منابع انساني شهرداري، جمعي از مديران سازمان فاوا و شركت پيمانكار برگزار شد.
سيد احمد حسيني نيا معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان پيرامون برگزاري اين جلسه اظهار كرد: فاز نخست قراردادي تحت عنوان شهرسازي الكترونيك و سيستم يكپارچه شهرسازي و درآمد آغاز شده بود. به همين منظور جلسه اي تشكيل شد تا پس از بررسي چالش ها و موضوعات، جمع بندي ها صورت گرفته و مراحل پيشرفت كار مشخص شود.
وي با بيان اينكه با گزارش گيري هاي صورت گرفته و اقدامات انجام شده در مناطق، اين پروژه تا 84 درصد پيشرفت داشته است، تصريح كرد: با توجه به تاكيدات و سياست هاي موجود، شهرداري بنا دارد به سمت شهروندسپاري يا جمع سپاري (برون سپاري كارها به كاربران) فعاليت هاي حوزه شهرسازي حركت كند.
معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان ادامه داد: از طريق اين سيستم كه تحت عنوان سراي 9 از آن ياد مي شود قرار است بتوانيم مراجعات شهروندان به مناطق و يا حوزه هاي معاونت شهرسازي را به حداقل برسانيم تا شهروندان بتوانند بر اساس كد كاربري كه دريافت مي كنند خدمات شهرسازي كه در مناطق ارائه مي شود را از طريق سيستم دريافت كنند.
وي تاكيد كرد: نحوه توسعه سيستم و قرارداد فاز دو و انتقال دانش به سيستم فاوا و همكاران متخصص بررسي شده و از هفته آينده قراداد پشتيباني را در دستور كار قرار مي دهيم.
حسيني نيا افزود: مقرر شده در بازه زماني مشخص موضوع شهروندسپاري را در آينده نزديك و كمتر از يك سال آينده رونمايي كنيم تا شهروندان محترم بتوانند از خدمات اين سيستم استفاده كنند.
وي اضافه كرد: بنا هست پس از شروع اين پروژه به هر شهروند داراي ملك، يك كد كاربري داده شود تا بر اساس شناسه اي كه تعريف مي شود شهروند بتواند ملك خود را امكان سنجي كرده و خدماتي كه از حوزه معاونت شهرسازي و معماري نياز دارد را دريافت كند.
معاون شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان گفت: درصدد هستيم با فرآيندي كه تعريف مي شود صفر تا صد مراجعات شهروندان به شهرداري در فاز دو پروژه شهروندسپاري يا جمع سپاري در حوزه هاي عوارض، حوزه پرداخت، كنترل و نقشه ها و كليه خدماتي كه صورت فيزيكي وجود دارد از طريق اين سيستم ديده شود. ،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار