کد خبر: 934480
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان :
گفت: طی مراسمی با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی 6 مدرسه که از محل موقوفه صارم الدوله در اصفهان ساخته شده به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: روز سه شنبه 22 آبان ماه به مناسبت دهه وقف آیین افتتاح شش واحد آموزشی از محل عواید حاصل از رقبات موقوفه مرحوم صارم الدوله اصفهان با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه پنج اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان استانی با همکاری دفتر موقوفه صارم الدوله اصفهان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: این واحدها با زیربنای حدود 8هزار و 600مترمربع در مجموع در زمین هایی به مساحت 12هزار مترمربع احداث و تجهیز شده است و برای آنان 150 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: این مدارس از طرف موقوفات صارمیه با نظارت کامل نماینده موقوفه و اداره کل آموزش و پرورش ساخت و ساز می شود و همه مسائل و موارد ایمنی و همچنین همه آنچه مورد نیاز یک واحد آموزشی از قبیل کارگاه، آزمایشگاه، نمازخانه و سالن اجتماعات است هنگام ساخت مدنظر قرار داده می شود.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در ادامه اضافه کرد: دو واحد آموزشی دیگر با پیشرفت بیش از 80 درصد در دستورکار است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه بیان کرد: مرحوم صارمیه سال 1339هجری قمری با اندیشه و فکری خداپسندانه گام در راه مدرسه سازی نهاد و امروز خیران مدرسه ساز با ادامه راه مرحوم صارمیه نسلی را تربیت می کنند که آینده ساز این مرز وبوم هستند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار