کد خبر: 934406
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اروپا از آمریکا خط می‌گیرد، تاکید کرد: اروپا در رابطه با تدوین بسته پیشنهادی خود که شامل مکانیزم مالی می‌شود حتما با آمریکا توافقی داشته است تا از این طریق زمان موجود را از ما بگیرند.
جوان آنلاین: عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اروپا از آمریکا خط می‌گیرد، تاکید کرد: اروپا در رابطه با تدوین بسته پیشنهادی خود که شامل مکانیزم مالی می‌شود حتما با آمریکا توافقی داشته است تا از این طریق زمان موجود را از ما بگیرند.

اصغر سلیمی با اشاره به طولانی شدن روند مکانیزم مالی اروپا، گفت: اروپا تنها درصدد حفظ ظواهر روابط خود با ایران است.

عضو کمیسیون «شورا‌ها وا مور داخلی کشور» مجلس تصریح کرد: به اعتقاد بنده اروپا در پشت پرده با آمریکا بطور هماهنگ عمل می‌کند و از این کشور خط می‌گیرد.

سلیمی اظهار داشت: اروپا در رابطه با تدوین بسته پیشنهادی خود که شامل مکانیزم مالی می‌شود حتما با آمریکا توافقی داشته است تا از این طریق زمان موجود را از ما بگیرند.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حال حاضر چندین ماه است که تدوین بسته پیشنهادی اروپا مطرح است، اما ما در صحنه فعلا چیزی را مشاهده نمی‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد: نباید به رویکرد اروپا درباره ایجاد مکانیزم مالی و بسته پیشنهادی اعتماد کنیم. باید بیشتر به بسته حمایتی و داخلی خود توجه داشته باشیم و بر روی ظرفیت و توان داخلی خودمان حساب باز کنیم.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
سلیمی خودت تنهایی این را فهمیدی؟ افرین به هوشت!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار