کد خبر: 934240
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
گفت‌و‌گوی «جوان آنلاین» با پوران درخشنده درباره تحریم دارویی آمریکا
پوران درخشنده معتقد است آمریکا دولتی است که تنها به جنگ با دنیا فکر می‌کند و امنیت جهانیان را به خطر انداخته و حقوق بشر را به هیچ عنوان رعایت نمی‌کند.
سرویس فرهنگی جوان آنلاین- بهنام صدقی: پوران درخشنده، تهیه کننده و کارگردان، در واکنش به اعمال تحریم‌های ظالمانه و خصمانه دولتمردان آمریکایی بر علیه ملت ایران به «جوان آنلاین» می‌گوید: «من فکر می‌کنم آمریکایی که مثلا داعیه دار حقووق بشر در جهان خود را معرفی می‌کنند، متاسفانه در حال جنگ افروزی با مردم و دولت ایران هستند.»

او درباره تهدید مردم ایران از سوی آمریکا، گفت: «این دیگر چه مدل از حقوق بشر است که داعیه داران آمریکایی آن، امنیت و آرامش مردم جهان را به مخاطره انداخته و همواره ملت ایران را تهدید می‌کنند؟! انگار داعیه داران حقوق بشر آمریکایی با مردم ایران، که هیچ گناهی ندارند و هیچ خطایی مرتکب نشده‌اند، مشکل داشته و تنها با جان این مردم کار دارند!»

سران آمریکایی، نظام اسلامی و ملت ایران را نشانه گرفته‌اند

کارگردان «هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» درباره ادعاهای حقوق بشری آمریکا بیان داشت: «معتقدم سران آمریکایی، نظام اسلامی و ملت ایران را نشانه گرفته و بر همین مبنا تصمیمات ظالمانه بر علیه آنان وضع می‌کنند. به نظرم همه این حرف‌های حقوق بشری آمریکایی‌ها در عالم رویاست و در واقعیت مشتی حرف مفت است! این را می‌توان از گیر نیامدن دارو و به مشکل برخوردن وضعیت مواد غذایی در کشور فهمید. آن‌ها تنها شعار می‌دهند و در عمل کار دیگری می‌کنند و در پس آن دست به تحریم دارویی و غذایی و پزشکی و... می‌زنند.»

آمریکا فقط به جنگ با دنیا فکر می‌کند

پوران درخشنده، در پایان تاکید کرد: «من به عنوان یک کارگردان و یک شهروند ایرانی نه تنها از این کمپین حمایت می‌کنم بلکه همیشه و در همه حال در مقابل ظلم و جور و جفا بر علیه یک ملت از سوی دولتی ظالم می‌ایستم. دولتی که تنها به جنگ با دنیا فکر می‌کند و امنیت جهانیان را به خطر انداخته و حقوق بشر را به هیچ عنوان رعایت نمی‌کند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
سیاستمداران امریکا و کارشناسان کنار دستشان " سالیان دراز در زمینه چگونگی اختلاف اندازی بین مردمان کشورها " با کلمات دهان پر کن " مانند حقوق بشر " دموکراسی " فضای بین مردم راخاک الود کنند " تا بتوانند بهره گیری کنند " در این راه استاد شده اند.
said
|
Switzerland
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
سلام. سیاستمداران و رسانه های غربی از حقوق بشر دست آویزی ساخته اند برای دخالت در امور دگر کشورها و استعمارنوین آنها . اگر حقایقی که در خودِ کشورهای غربی میگذرد را برایتان تعریف کنند هرگز ، تکرار میکنم هرگز بآور نخواهید کرد ! این تجربهً بیست سال زندگی در وسط غرب است ( سوئیس )
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار