کد خبر: 934216
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
انتخاب میلیمتری حناچی به عنوان شهردار تهران، در رقابت با رئیس اسبقش -عباس آخوندی- واکنش‌های طنز به دنبال داشت. خیلی‌ها از شهردارنشدن آخوندی خوشحال بودند!
جوان آنلاین: امروز (سه شنبه) پیروز حناچی -معاون عباس آخوندی در دوره وزارت راه- با کسب ۱۱ رای از شورای شهر تهران در رقابت با عباس آخوندی وزیر پیشین مسکن و شهرسازی که ۱۰ رای کسب کرده بود، چهاردهمین شهردار تهران شد. کاربران فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی نسبت به شهردار جدید تهران داشته‌اند که در زیر برخی از آنها را می‌خوانیم:

وحید: به جرات میتونم بگم ‌پیروز حناچی شایسته‌ترین گزینه برای شهردار شدن بود. تبریک به مردم تهران.

محمد آسمانی: شورای شهر تهران در اقدامی رونالدینیویی وقتی که تمام نگاهش به آخوندی بود رای به شهردار شدن حناچی داد :)

سید پویان حسین‌پور: رقابت بین وزیر سابق و معاون سابق، با نتیجه بامزه معاون سابق به پایان رسید! امیدوارم حناچی با سوابق پر از سؤال و ابهامی که دارد، دلیل ذکر صد رحمت به آخوندی نشود.

علی شکوری‌راد (فعال اصلاحطلب) : با رأی اکثریت ‌شورای‌شهرتهران شهردار جدید تهران انتخاب شد. انتخاب ‌دکتر حناچی نتیجه مناسب‌تری برای این مرحله بود. شورا با رأی‌آوری حناچی همگرایی و انسجام خود را بهتر حفظ خواهد کرد. به دکتر حناچی و شورا بابت این انتخاب شایسته تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

‌رییس جمهور باخ: جناب ‌حناچی به عنوان شهردار تهران انتخاب شدن. برای اینکه، الکی دلتون و صابون نزنید برای داشتن یه شهردار در حد و اندازه های قالیباف، دعوت میکنم عملکرد دو شهردار قبلی، انتخاب شده توسط این شورای شهر رو بررسی کنید.

سید راضیه حسینی: مشخص نیست عملکرد حناچی چطور باشه اما مردم تهران و حتی ایران، علی‌الحساب بخاطر دفع بلای بزرگی به اسم آخوندی یه قربونی بدهکار هستن.

سید مهدی وزیری:‌حناچی، شهردار تهران شد! کار به جایی رسیده که برای فرار از یک لیبرال (آخوندی) به لیبرال دیگه ای پناه می بریم... تهرانیا تبریک (بخوانید تسلیت) میگم.

هنگامه: به مرگ گرفتنمون که به تب راضی بشیم. حناچی معاون آخوندی بوده.

ترومان: ‌پس از انتخاب آقای ‌حناچی به عنوان شهردار تهران، جناب ‌آخوندی فرموده‌اند: من یاد گرفتم که برای تغییرات بنیادین و مبارزه با فساد نیاز به آگاهی و یکپارچگی بیشتر است. شما رو با همین جمله، انتخاب حناچی به عنوان شهردار تهران و شناختی که از این دو نفر دارید، تنها میگذارم!

وفا دوران : حناچی ورژن جاوای آخوندی هست!

محمدعلی: پیروز حناچی در تاریخ ۱۹اسفند ۹۳ وعده داده بود که «طرح آمایش سرزمین و ایجاد مزیت در نوار ساحل جنوب کشورمان برای افزایش تراکم جمعیت» انجام می گیرد اما در دوره‌ای که معاون شهرسازی وزارت مسکن در دولت اول روحانی بود هیچ قدمی برای آن برنداشت.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
گاهی به مرگ می گیرند تا به تب راضی شوی!
ولی گاهی آدمی را به راستی می کشند!!
آنچه از هر دو بدتر است به بردگی گرفتن انسانیت است!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
متاسفم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار