کد خبر: 934098
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه قطعا در این شرایط حساس،مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است گفت: از رسول خادم برای قبول سرمربیگری تیم ملی رخصت گرفتم.
 
غلامرضا محمدي

جوان آنلاین: غلامرضا محمدی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: شاید در این برهه از زمان و با توجه به شرایط کشتی، خیلی‌ از افراد فکر کنند این تصمیم من منطقی نبوده اما همیشه سعی کرده‌ام بخاطر کشتی و موفقیت آن هر چه در توان دارم را انجام بدهم و هیچ‌گاه برایم فرقی نداشته که در کجا خدمت کنم. همیشه بدون آنکه به منافع شخصی‌ام فکر کنم بدنبال موفقیت و سربلندی کشتی بوده‌ام و امیدوارم با همدلی همه خانواده کشتی و حمایت‌های مردم و مسئولان بتوانم از پس این مسئولیت سنگین بخوبی برآیم و جواب اعتماد فدراسیون کشتی و شخص حمید بنی تمیم را که جا دارد بخاطر اعتمادش از او تشکر کنم، به خوبی بدهم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره اینکه قطعا مسئولیت سنگینی را باتوجه به جانشینی رسول خادم بر عهده دارد گفت: قطعا همینطور است. رسول خادم جزو نوابغ و مفاخر ورزش ایران است و طی سال های گذشته با تمام وجود و همه توانش برای کشتی و تیم ملی زحمت کشید. معتقدم هیچ انسانی بدون ایراد و معایب نیست اما هیچ فردی حق ندارد حرمت فرد بزرگی همچون رسول خادم را نگه ندارد و همراه با بی‌حرمتی دست به انتقاد بزند. نباید به خودمان این اجازه را بدهیم که زحمات بزرگان ورزش ایران همچون رسول خادم را نادیده بگیریم و حرمت شکنی کنیم.

وی افزود: قطعا کار بسیار سختی در پیش دارم و از آقا رسول نیز برای قبول سرمربیگری تیم ملی رخصت گرفتم که او نیز صحبت‌های بسیار دلگرم کننده‌ای با من داشت و جا دارد از زحماتش قدردانی کنم. می‌دانم وظیفه سنگینی را در این شرایط بر عهده گرفته‌ام اما وقتی کسی با خدا معامله می‌کند دیگر نباید از آینده واهمه‌ای داشته باشد و حواشی دیگر برایش مهم نخواهد بود. مهمترین انگیزه من برای کار و تلاش بیشتر مردم عزیز و خود کشتی است که بسیار مظلوم است.

محمدی درباره انتخاب دستیارانش نیز گفت: هنوز به جمع بندی در اینباره نرسیده‌ام و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده و پس از بررسی‌های دقیق این کار را انجام خواهم داد. ما رقابت‌های قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی را در ایران پیش رو داریم و تمامی این رقابت‌ها را با دقت زیر نظر خواهیم گرفت.

وی در پایان با تشکر از اعتماد حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی گفت: از اینکه او در این برهه حساس به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم و امیدوارم با کار گروهی و همدلی همه اهالی کشتی که قطعا به کمک همه آن‌ها و رسانه‌ها نیازمندم بتوانم در این راه به کشتی کشورم کمک کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار