کد خبر: 934091
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر روند مدرسه‌سازی در استان قابل قبول است ولی با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر روند مدرسه‌سازی در استان قابل قبول است ولی با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم که در این زمینه باید برنامه‌ ریزی مناسبی انجام شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون 60 درصد مدارس استان به صورت 2 شیفته اداره می‌شود که با رفع مشکل کمبود فضای آموزشی این مشکل نیز برطرف می‌شود که در این زمینه با تعادل‌سازی و اجرای برنامه‌های آموزشی مربوطه به دنبال برطرف کردن این مشکل هستیم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش و جدیت ما بر این است که هیچ دانش‌آموزی از ادامه تحصیل بازنماند و در دور افتاده‌ترین روستاها نیز شرایط ادامه تحصیل برای محصلان فراهم شود که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و تلاش و مساعدت خیران مدرسه‌ساز نیز برای ما بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: بهینه‌سازی شیوه آموزشی یک امر بسیار مهم برای ما است که در این زمینه با استحکام این پایه در تربیت نسل آینده باید تلاش و جدیت مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم به خروجی‌های مورد انتظار و قابل قبول در این زمینه دست یابیم که این مسئله به نوبه خود در دستیابی به اهداف مورد نظر مهم است.

علی نواداد افزود: میانگین تراکم جمعیت دانش‌آموزی نیز نیازمند کنترل و بررسی است که در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم مشکلات حوزه آموزشی را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر