کد خبر: 934090
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان اردبیل:
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: استان اردبیل درزمینه تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولان با کمبودهای عمده‌ای مواجه است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرحمید موسوی در جلسه هم‌اندیشی توسعه و ارتقای ورزش‌های جانبازان و معلولان اظهار کرد: کمبود تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان یکی از مهمترین چالش‌هایی بوده که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و بسیاری از امکانات موجود در این مجموعه مربوط به ۲۰ سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ رشته ورزشی مختص جانبازان و معلولین در اردبیل فعال است، ادامه داد: براین اساس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با برخورداری از طیف گسترده‌ای از ورزشکاران یکی از هیئت‌های مهم ورزشی محسوب می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان با اشاره به فعالیت مستمر ۳۵۰ ورزشکار جانباز و معلول اردبیلی در رشته‌های مختلف یادآور شد: ۵۰۰ ورزشکار نیز به صورت غیرمستمر فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری می‌کنند و یکی از اهداف مهم این هیئت تلاش برای جذب هر چه مناسب این افراد و کیفی‌سازی فعالیت‌های ورزشی است.

وی افزود: پیشرفت ۱۴ پله‌ای اردبیل در آخرین ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان کشور نشانگر عزم جدی مسئولان استان برای توجه به شاخص‌های درنظرگرفته شده ورزش معلولان بوده و امیدواریم با تداوم رویکردهای حمایتی به آنچه که مدنظر قرار دادیم، دست یابیم.

موسوی بیان کرد: اطمینان و گرایش خانواده‌ها به ورزش معلولان روز به روز در حال افزایش است و در این زمینه باید از تمامی ابزارهای رسانه‌ای و انجام فرهنگسازی‌های لازم سود جست.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان اردبیل به مشکلات موجود در این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود و استهلاک تجهیزات ورزشی به دلیل نوسانات ارز و گرانی‌های اخیر قدرت خرید تجهیزات جدید را نداریم.

وی اظهار داشت: حمایت‌های مقطعی اداره‌کل ورزش و جوانان برای برطرف‌سازی نیازمندی‌ها کافی نبوده و در این راستا نیازمند همت همگانی و حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر