کد خبر: 933929
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان بهانه‌های متفاوتی برای اثبات دشمنی خود دارند این در حالی است که آن‌ها تلاش می‌کنند تا ایران مجدد در سیطره مستکبران قرار گیرد.
جوان آنلاین:‌ علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور در نخستین روز از کنگره سه هزار شهید استان که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مفهوم، پیام و عمل شهدا را درک کنیم باید به فلسفه زندگی توجه کافی داشته باشیم.

وی افزود: خداوند انسان را آزاد آفرید این در حالی است که آزادی به انسان معنا داده و ما را از سایر مخلوقات متمایز می‌کند.

صالحی با اشاره به اینکه آزادی به معنای پیوستن به حق است، گفت: آزادی در مفهوم، رها شدن از قید ظالم و ظلم و کرنش نکردن در مقابل استکبار است.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: سقف آزادی رابطه مستقیم با قامت فکری مردمان دارد این در حالی است که با همت بلند مردمان نیک سرشت و شهدای بزرگوار سقف این آزادی بالاتر می‌رود.

وی با بیان اینکه شهدا از کنگره عرش الهی ما را نظاره می‌کنند تصریح کرد: برپایی این کنگره تنها برای تذکر ما انسان‌ها است و شهدا هرگز به چنین برنامه‌هایی احتیاج ندارند.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر سقف کوتاه باشد مردان بزرگ حذف می‌شوند این در حالی است که برخی نیز برای زندگی در این جامعه باید قدخمیده در جامعه گام بردارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: دشمنان بهانه‌های متفاوتی برای اثبات دشمنی خود دارند این در حالی است که آن‌ها تلاش می‌کنند تا ایران مجدد در سیطره مستکبران قرار گیرد.

صالحی گفت: شهدا زندگان جاویدانند این در حالی است که این برنامه‌ها برای تذکر انسان‌هایی است که در بند زر و زور دنیایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه تذکر در لسان عرب به معنای یاد آوری خداوند است، بیان کرد: شهدا با قدرت بالای معنوی خود ما را از شرک جلی و خفی نجات می‌دهند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار