کد خبر: 933901
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
حادثه سقوط بونکر سیمان،
سقوط يك دستگاه بونكر سيمان بر روي خودرو سواري پژو، به فرماندهي آتش نشاني اصفهان گزارش شد كه متاسفانه اين حادثه جان يكي از همشهريان را گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، متاسفانه راننده مرد خودروی پژو در اثر سقوط بونکر سیمان، در دم جان باخته بود.
حادثه سقوط بونکر سیمان بر روی خودروی پژو در خیابان مطهری روبروی بیمارستان امید امروز ساعت ۴٧: ١٣ به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشاني اعلام و بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند اما متاسفانه راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد.
بونکر سیمان پس از اصابت با ۴ ماشین، در انتهای مسیر بر روی پژو سواری، سقوط و در لحظه خودرو سواري را به طور کامل له کرده بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمني شهرداري اصفهان در محل حادثه حضور پیدا کرده و حادثه را به طور مستقیم فرماندهی كرد. همچنين نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱، ۱۲ ،۸، ۵ و 10 و 6 در محل حادثه اعزام شده و برای بیرون آوردن خودرو تلاش كردند. 
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان در اين باره گفت: آتش نشاني اصفهان براي امدادرساني به اين حادثه 25 نيرو و فرمانده خود را به محل حادثه اعزام كرد.
محسن گلابي اظهار داشت: همچنين 9 دستگاه خودروي امداد، اطفاء و يك جرثقيل، از 6 ايستگاه آتش نشاني اصفهان به محل حادثه اعزام شد. در نهايت خودرويي كه طي اين حادثه آسيب ديده و متاسفانه راننده آن در دم فوت شده بود، رهاسازي شد. در ادامه نيروهاي ما در حال ايمن سازي محل حادثه براي بلند كردن و انتقال بونكر هستند اما متاسفانه تجمع شهروندان در اطراف محل حادثه، خدمت رسانی آتش نشانان را با مشکل روبرو کرده بود. 
گلابي افزود: در حال حاضر نيروهاي آتش نشاني براي جلوگيري از پيامدهاي احتمالي در محل حادثه حضور دارند و تا برقراري ايمني كامل به عمليات خود ادامه خواهند داد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر