کد خبر: 933579
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
سردار سلامی در دامغان:
جانشین فرمانده سپاه پاسداران ‌با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: امروز دشمن از «قدرت موشکی ایران» به شدت می‌ترسد.

جوان آنلاین: سردار حسین سلامی دقایقی پیش در همایش بزرگ مجاهدان در غربت در تالار همایش‌های دانشگاه دامغان اظهار داشت: امروز قدرت آمریکا به زوال کشیده شده است.

وی افزود: امروز شاهد زوال قدرتی هستیم که اقتصاد آمریکا را در بیابان‌ها و خیابان‌های آسیای غربی ـ. که آن‌ها آن را به عنوان خاورمیانه می‌شناسند ـ. هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: امروز قدرت موشکی کشور ما قد کشیده و این توان در هر نقطه و با هر برد دلخواه و به هر حجم دلخواه و با دقت بالا در کشورمان وجود دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه «قدرت موشکی»، تنها قدرت جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد:، اما (توان موشکی ایران) قدرتی است که دشمن از آن می‌ترسد و (این توان) دستگاه محاسباتی دشمن را تغییر می‌دهد.

وی اضافه کرد: امروز مسلمانان جهان می‌خواهند از میدان اسارت در میدان برده‌داری مدرن نجات یابند. می‌خواهند بساط سیطره سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی مستکبران عالم را برچینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز می‌بینیم که در بیشتر بلاد اسلامی، دل‌ها به یکدیگر پیوند خورده و زمینه‌های شکل گیری امت واحده اسلامی ایجاد شده است.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز مسلمانان آزاده به سران نظام سلطه فهمانده‌اند که دیگر جغرافیای جهان اسلام، میدانی برای سلطه طلبی مستکبران عالم، آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس و دیگر ایادی آنان نیست و این داستان مقاومت همه ملت‌های مسلمان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان امروز شمشیر جهاد را برداشته‌اند عنوان کرد: هر مسلمانی که جهاد را انتخاب کند هرگز نمی‌میرد و بر این اساس، یمن نمی‌میرد و بحرین زنده است و سوریه و لبنان نفس می‌کشند و فلسطین نیز در حال برافروختن مشعل جهاد است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهاد رمز بقا و راز حیات مسلمانان است اضافه کرد: امروز این صهیونیست‌ها هستند که در محاصره قرار دارند. آن‌ها (صهیونیست‌ها) دور خود دیوار می‌کشند و بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زنند و آمریکایی‌ها نیز دیگر نمی‌توانند بر غارت ثروت‌های ملی و معنوی مسلمانان ادامه دهند.

سردار سلامی با طرح این پرسش که «حال باید ببینیم این فرهنگ مقاومت در چه چیز ریشه دارد؟» خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ما، به یک معجزه الهی دست زد و میدان جهاد را در دنیای اسلام مفتوح کرد. انقلاب اسلامی ما پیروز شد و این نخستین شکست آمریکا بود.

وی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را فراتر از موج و شوک برای آمریکا خواند و افزود: امام خمینی (ره) آمد تا روح و فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ثبات قدم را درمسلمانان زنده کرد تا هویت از دست رفته خود را بازیابند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه: از تحریم‌ها عبور می‌کنیم

سردار حسین سلامی همچنین در جمع خبرنگاران در دامغان اظهار داشت: این تهدیدات و تحریم‌ها و عملیات‌های روانی و نیز فشار‌های سیاسی دشمنان به ویژه آمریکا موضوع جدیدی نیست که ما با آن روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران شرایطی بسیار سخت‌تر از این وضعیت را تجربه کرده است، افزود: در شرایطی که بسیار ضعیف‌تر از امروز بودیم و دشمنان هم بسیار قوی‌تر از امروز بودند؛ با قوت ایمان ملت ایران و رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری؛ همه این‌ها به فضل الهی به فرصت‌های بزرگی برای تقویت قدرت دفاعی و قدرت سیاسی و نفوذ منطقه‌ای و نیز شکوفایی علمی و استقلال اقتصادی کشورما منجر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستادگی به عنوان تجربه بزرگ ملت ایران در برابر فشار‌های دشمنان نام برد و اضافه کرد: بر اساس این تجربه بزرگ، وقتی (در برابر دشمن) می‌ایستیم و ثبات قدم به خرج می‌دهیم؛ همه فشار‌ها و تهدید‌ها به فرصت‌های زیبایی برای ملت ایران تبدیل می‌شود.

سردار سلامی یادآور شد: این بار هم همین اتفاق خواهد افتاد و در آینده نزدیک شاهد عبور از همه مشکلات اقتصادی و سیاسی و افول بیشتر قدرت دشمنانمان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز صحنه به نفع جمهوری اسلامی ایران در جریان است و هیچ نگرانی خاصی (بابت فشار‌ها و جو روانی آمریکا) وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره تحولات منطقه روند این تحولات بیان کرد: همه تحولات سیاسی که در منطقه در حال رخ دادن بوده یا اخیراً رخ داده است؛ در راستای تقویت قدرت سیاسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران رقم خورده است.

سردار سلامی اضافه کرد: امروز امت اسلام در حال بازیابی یک وحدت و هویت جدید در دنیاست و این موضوع نیز به نفع کشورمان تمام خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کشاورزالبرزی خادم سردارسلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
سردار عزیز ضمن تأیید فرمایشات شما این نکته اضافه میشود آمریکا از غیرت موشکی ما ایرانیان و یاران و بازوهای مقاومت ایران عزیز ما به مراتب بیشتر میترسد هم امریکا هم اسرائیل و هم مرتجعین منطقه در راس عرعرستان
ما منظورم جدای از لیبرالهای وطنی است
واعدوالهم ماستطعتم من قوه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار