کد خبر: 933538
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از ۵‌میلیون زائر در ایام پایانی ماه‌صفر راهی مشهد می‌شوند از بسیج ۵‌هزار پلیس سراسر کشور برای تأمین امنیت زائران خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از ۵‌میلیون زائر در ایام پایانی ماه‌صفر راهی مشهد می‌شوند از بسیج ۵‌هزار پلیس سراسر کشور برای تأمین امنیت زائران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین اشتری در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر سه‌تن از شهدای گمنام دفاع مقدس که صبح دیروز در ستاد ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا‌عبدالله الحسین (ع) و ایام پیش‌رو، اظهار داشت: امروز این توفیق نصیب شد که میزبان سه‌تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد ناجا باشیم.
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا را همواره ادامه دهیم، افزود: تدفین این عزیزان همواره عامل افزایش انگیزه، روحیه شهادت‌طلبی و جهاد و برکت در کار‌ها است.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: پیش‌بینی شده بیش از ۵‌میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس تشرف یابند و در این راستا بیش از ۵‌هزار نیرو از سراسر کشور برای خدمت‌رسانی و تأمین امنیت و آسایش زوار امام رئوف آمادگی دارند.
همچنین سردار اشتری در واکنش به ویدئوی زیر گرفتن دو مأمور پلیس توسط راننده یک خودرو، از بازداشت و مجازات راننده خاطی خبر داد و تأکید کرد که با هرگونه بی‌احترامی و تعدی به مأموران پلیس برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه این حادثه سه‌ماه پیش رخ داد و به دنبال آن بلافاصله همکاران من، راننده خاطی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: مجرم پس از تحویل به مقامات قضایی نیز مجازات شد.
فرمانده ناجا با بیان اینکه مأمورانی که در این ویدئو مصدوم شده‌اند، در حال حاضر حالشان خوب است، گفت: هیچ‌کس اجازه ندارد به مأموران پلیس ذره‌ای بی‌احترامی کند و امیدوارم که برخوردی که با متخلفان شد، درس عبرتی شود برای افرادی که قصد بی‌احترامی به پلیس را دارند.
سردار اشتری تأکید کرد: با هر گونه تعدی به مأموران در حین انجام مأموریت برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تا اقتدار پلیس در جامعه دچار خدشه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار