کد خبر: 933531
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه هیچ رأفتی در برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی وجود نخواهد داشت، به همه کسانی که به فکر ثروت‌های بادآورده و سوءاستفاده از التهابات اقتصادی هستند، هشدار داد که قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام به سراغ آن‌ها خواهد رفت و قطعاً مجازات خواهند شد.
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه هیچ رأفتی در برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی وجود نخواهد داشت، به همه کسانی که به فکر ثروت‌های بادآورده و سوءاستفاده از التهابات اقتصادی هستند، هشدار داد که قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام به سراغ آن‌ها خواهد رفت و قطعاً مجازات خواهند شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، امریکا را طاغوت اصلی زمان دانست و ادامه داد: در هر نقطه از جهان که جنایتی علیه مردم اعم از انواع کودتا‌ها و ناامنی‌ها رخ می‌دهد، ردپای امریکا را می‌توان دید. این روند را ۴۰ سال است که در خصوص جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم و اگر امریکا بخواهد بداند که چرا مردم ما از حکام این کشور متنفر هستند، می‌تواند نیم‌نگاهی به فهرست بلندبالای اقدامات گذشته حکام خود علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران بیندازد.
آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: امسال به دلیل نحوه برخورد امریکایی‌ها با مردم، شاهد حضور معنادار ملت بصیر ایران در سراسر کشور بودیم. از این جهت که امریکا به ویژه در سال‌های اخیر تلاش کرده که با اعمال فشار‌های سنگین اقتصادی، مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کند و اخیراً نیز با به کارگیری سخیف‌ترین ترفند‌های عملیات روانی مانند درج روزشمار برای شروع تحریم‌ها، سعی داشت ملت ایران را علیه نظام تحریک کند. در حالی که هرچه توان تبلیغاتی در این زمینه داشته‌اند به کار بسته‌اند، اما باز هم شاهد حضور مردم در راهپیمایی علیه استکبار جهانی و به ویژه ایالات متحده امریکا هستیم. رئیس قوه قضائیه با اشاره به استقامت ۴۰ ساله مردم در برابر دشمنی‌های امریکا تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ما همانند برخی کشور‌ها نیستند که بعد از دوشیدن اموالشان به آن‌ها گفته شود اگر حمایت‌های ما نباشد دو هفته هم دوام نمی‌آورید. مردم بصیر ما از پیر و جوان در شهر‌های بزرگ گرفته تا روستا‌های کوچک با بینشی عمیق پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اجازه نداده‌اند این خواب دشمن که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، تعبیر شود.
آیت‌الله آملی‌لاریجانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرتمندتر از همیشه در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد، به پیشرفت‌های صنعتی و علمی کشور در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و امریکایی‌ها را با خفت روبه‌رو کرده است. در مقابل چنین عزتی، شاهد رفتار حکام سعودی با آن میزان ثروت یا به قول امریکا آن میزان شیردهی هستیم که مدام از سوی امریکا تحقیر می‌شوند. رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه هیئت حاکمه امریکا باید در جهت اصلاح فهم خود گام بردارد و رئیس‌جمهور این کشور فریب دروغگویی‌های مشاوران خود را نخورد، تصریح کرد: بر اساس این محاسبات غلط تصور کرده‌اند که اگر سه ماه به ایران فشار بیاورند، نظام جمهوری اسلامی ساقط می‌شود. حرکت دیروز مردم نشان داد امریکا باید در این خیال خام باقی بماند، زیرا جمهوری اسلامی آبدیده است و مردم ایران نیز در طول تاریخ پرافتخار خود در مقابل قوی‌ترین دشمنان ایستاده‌اند.
با انباشت ثروت بادآورده مقابله می‌کنیم
آیت‌الله آملی‌لاریجانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تلاطم در بازار و اقتصاد کشور با هدف ایجاد شکاف میان مردم و نظام طی ماه‌های اخیر گفت: در کنار این دشمنی‌ها، عده‌ای در داخل به دنبال سودجویی و کسب ثروت‌های بادآورده بودند. ما نیز به این افراد هشدار دادیم که برخوردهایمان جدی و قاطع خواهد بود. مجدداً اعلام می‌کنم که دستگاه قضایی ضمن حمایت کامل از سرمایه‌گذاری سالم و برخورد با افراد یا نهاد‌هایی که به نحوی بخواهند در مقابل این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها موانعی ایجاد کنند به شدت با کسانی که تلاش دارند از رخنه‌های امنیتی و اقتصادی برای تحصیل مال و انباشت ثروت بادآورده استفاده کنند، مقابله خواهد کرد. رئیس قوه قضائیه با اشاره به اقدامات اخیر دستگاه قضایی و صدور برخی آرا در این زمینه یادآور شد: هیچ رأفتی در برخورد با مفسدان اقتصادی نخواهد شد. البته روشن است که هیچ‌کس به لحاظ عاطفی از اینکه یک شهروند جمهوری اسلامی گرفتار عواقب اقدامات سوء خود شود، خرسند نمی‌شود، اما دنیاپرستی برخی افراد باعث می‌شود که با ترجیح منافع خود بر منافع مردم و به قیمت گرفتاری و عسر و حرج یک ملت به چنین سرنوشتی دچار شوند. آیت‌الله آملی‌لاریجانی با توصیه به افرادی که در اندیشه سودجویی و بهره‌مندی از برخی التهابات هستند، تأکید کرد: بهتر است تا راه بازگشتی وجود دارد، این افراد از تخلفات و جرایم خود دست بردارند، زیرا قطعاً دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان نظام با قاطعیت در مقابل مفاسد اقتصادی می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد که برخی با تلاش برای کسب ثروت‌های بادآورده منافع عموم مردم را به خطر بیندازند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
احسنتتتتتت
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
فساد کمر. .اقتصاد کشور را شکانده. .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار