کد خبر: 933513
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
دو پسر خاله كه در غرب تهران باتري‌هاي خودروي پژو‌206 را سرقت مي‌كردند در دام مأموران پليس گرفتار شدند.

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران كلانتري 150‌تهرانسر در جريان سرقت‌هاي سريالي باتري خودروهاي پژو‌206 در خيابان‌هاي غربي تهران قرار گرفتند.

بدين ترتيب مأموران تحقيقات تخصصي خود را براي شناسايي سارق يا سارقان آغاز كردند. مأموران در بررسي دوربين‌هاي مداربسته محل‌هاي سرقت دريافتند مرد جواني كه ماسك پارچه‌اي روي صورت دارد به صورت پياده به خودروها نزديك مي‌شود و يك آچار كوچك از آستين خود خارج و پس از باز كردن در خودرو باتري را سرقت مي‌كند. سارق در ادامه كمي دورتر از محل پارك خودرو در بين شمشادها يا آب راه كنار خيابان، باتري را پنهان و با تلفن همراه، محل باتري را به همدستش اطلاع مي‌دهد و به همين صورت به صورت سريالي باتري‌هاي متعددي را از خودروها باز و پنهان مي‌كند. بعد از آن همدست وي با خودروي پژو 206 سفيد رنگي به محل اختفاي باتري‌هاي سرقتي مي‌آيد و يكي يكي باتري‌ها را بر مي‌دارد و با خودرواش از محل دور مي‌شود. بدين ترتيب مأموران محل‌هاي مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و در نهايت دو متهم را هنگام سرقت در تعقيب و گريز 40‌دقيقه‌اي به دام اندختند.

سرهنگ فاضلي، رئيس كلانتري‌150 تهرانسر با بيان اينكه از متهمان هشت‌دستگاه باتري سرقتي كشف شد، گفت: پس از دستگيري مشخص شد، دو متهم 30‌ساله پسرخاله هستند و سوابق متعدد شرارت دارند. متهمان اعتراف كردند كه مدتها با اين روش در مناطق غرب تهران روزانه بين هشت تا 10‌باتري مربوط به خودروهاي 206 هاچ‌بك و صندوق‌دار سرقت كرده و هركدام از باتري‌ها را به مبلغ 100‌هزار تومان به مالخر در يكي از شهرهاي اطراف تهران مي‌فروختند.

تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار