کد خبر: 933480
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی برگشت در فینال لیگ قهرمانان آسیا
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیمای ژاپن درحالی شنبه در استادیوم یک صدهزار نفری آزادی برگزار می شود که شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کردند و حالا با حمایت همه جانبه هواداران خود در اندیشه جبران و کسب عنوان قهرمانی هستند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیمای ژاپن درحالی شنبه در استادیوم یک صدهزار نفری آزادی برگزار می شود که شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کردند و حالا با حمایت همه جانبه هواداران خود در اندیشه جبران و کسب عنوان قهرمانی هستند.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با " جوان آنلاین" با بیان اینکه بازیکنان در بازی رفت می توانستند پیروز میدان باشند گفت: بازی خوبی از بچه ها شاهد بودیم بخصوص درنیمه اول که می توانستیم کار را تمام کنیم. اگر بازیکنان دقت بیشتری می کردند الان با خیالی آسوده تر در بازی برگشت میزبانی می کردیم. در نیمه دوم مشخص شد بچه ها نمی توانند بازی همیشگی شان را انجام دهند که آن هم علت دارد. دوری مسافت و خستگی سفر و توقف کوتاه در ژاپن ، همه و همه دست به دست هم داد تا بچه ها کمی عصبی تر بازی را دنبال کنند برای همین به هر سوت داور اعتراض می کردند و بازی از دست شان خارج شده بود در واقع بچه ها باید با فرهنگ فوتبال حرفه ای آشنا شوند. ما مقابل یک تیم حرفه ای با تمام امکانات بازی کردیم. البته تا همین جا هم بازیکنان ما شایستگی خود را نشان داده اند که پای فینال هستندد و حتی اگر قهرمان نشویم چیزی از ارزش بچه های تیم کم نمی شود اما می دانیم که محکوم به شاد کردن دل میلیون ها ایرانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان باید بدانند که چه پیراهنی را بر تن کرده اند اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و تاریخ سازی است. بازیکنان باید درک کنند که پیراهن چه تیمی را پوشیده اند. در بازی رفت سیامک نعمتی نباید به داور اعتراض می کرد که اخراج شود و در بازی برگشت تیم را دچار بحران کند. کادر فنی باید با بازیکنان بیشتر صحبت کنند و فیلم همین صحنه های اعتراض به داور را برای بازیکنان پخش کنند تا در بازی برگشت حرفه ای تر عمل کنند. می دانیم که بازیکن در جریان مسابقه به خاطر خستگی، استرس و فشار چه حالتی عصبی پیدا می کند ولی باید کمتر درگیری پیش بیاید. وقتی داور سوت می زند ، دیگر زده است و نمی شود نظرش را عوض کرد پس بازیکنان نباید به سمتش هجوم ببرند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با تفکر برانکو اعتقاد دارد افزود: برانکو مربی باهوشی است و قطعا می داند چکار می کند. اگر الان تیم در امارات است حتما صلاح دانسته و به شخصه اعتقاد زیادی به مربیگری او دارم و می دانم دربازی برگشت دل میلیون ها ایرانی را با قهرمانی تیم در لیگ آسیا شاد خواهد کرد. آرزویم این است که پرسپولیس قهرمان آسیا شود چون شایستگی اش را دارد ولی یکسری واقعیت ها هم هست که باید قبول کنیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که در آسیا به لحاظ باشگاه داری حرف اول را می زنند .امیدوارم این آرزو به حقیقت بپیوندد.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین فاکتورهایی که الان پرسپولیس به آن نیازمند است همدلی و اتحاد است تا بتوانیم برابر تیم ژاپنی به برتری برسیم. ما باید برای خوشحال کردن دل مردم که همیشه بزرگترین حامی ما بوده اند باید در بازی شنبه ، برنده از زمین بیرون بیاییم و قهرمان شویم .با شناختی که از برانکو و بازیکنان پرسپولیس داریم این شایستگی و توانایی وجود دارد تا انشاله دل میلیون ها ایرانی شاد شود.

کاشانی در خاتمه اظهار داشت: همیشه گفته ام و بازهم می گویم ما باید به سمت باشگاه داری حرکت کنیم کاری که ژاپن انجام داده است. چیزی که امروز در فوتبال ما صورت می گیرد تیمداری است و این درست نیست. ما باید ابتدا جایگاه ورزش را در کشور مشخص کنیم چرا که ورزش در تمامی روابط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور تاثیرگذار است . لازمه باشگاه داری در وهله اول خصوصی شدن باشگاه است تا بتوانیم با اتکا به خود باشگاه ، تیمی موفق داشت باشیم. ما امروز سعی داریم در پرسپولیس باشگاهداری کنیم چزی که در دیگر باشگاهها دیده نمی شود. هدف ما تیمداری نیست و در کشور خودمان همه چیز داریم اما بهره برداری از آن را بلد نیستیم. ما باید در باشگاهها تعامل لازم را باید بین این تیم‌ها و سرمربی بزرگسالان انجام دهیم تا بازیکنی که از نوجوانی بازی می کند ، بتواند مراحل رشد خود را طی کرده و به مراحل بالاتر برسد. اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید مثل ژاپن باشگاه ها را حرفه ای کنیم. نگاه من نگاه به آینده است. من امیدوارم در آینده نزدیک باشگاه پرسپولیس توجه بیشتری به زیر ساخت و بحث استعدادیابی تیم های پایه داشته باشد. ما اگر بتوانیم تیم های پایه را تقویت کنیم تازه می توانیم ادعا کنیم که در میسر شکوفایی و حرفه ای شدن باشگاه قدم برداشته ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار