کد خبر: 933435
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی از فردا (سه‌شنبه) و به میزبانی امارات و با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که تیم ملی ایران هم در گروه دوم این رقابت‌ها حضور دارد.
 
تیم ملی فوتبال ساحلی

جوان آنلاین: هشتمین دوره رقابت‌های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی از فردا (سه‌شنبه) همانند هر سال در کشور امارات برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است که در هفت دوره قبل، تیم‌های روسیه و برزیل هر کدام با سه قهرمانی و دو نایب قهرمانی پر افتخارترین تیم‌های این مسابقات هستند. تیم ملی ایران نیز در سال ۲۰۱۳ موفق شد به مقام قهرمانی برسد. ایران یک نایب قهرمانی هم در سال ۲۰۱۶ به دست آورده است.

تیم ملی ایران که اوکتاویوی برزیلی را روی نیمکت خود می‌بیند با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه، در این دوره در گروه B باید با تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه به رقابت بپردازد. ایران در اولین مسابقه خود فردا باید از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم تاهیتی برود.

شاگردان اوکتاویو همگی مصمم هستند تا دوباره ایران را به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسانند. صحبت‌های آنها نشان می‌دهد برزیل را قدرتمندترین رقیب خود می‌دانند اما برای تصاحب قدرت، از این تیم پر افتخار عزم خود را جزم کرده‌اند. برزیل در دو سال گذشته دو قهرمانی به دست آورده است که در سال ۲۰۱۶ این قهرمانی با شکست ایران در فینال به دست آمد.

در گروه A نیز تیم‌های امارات، مصر، اسپانیا و برزیل با هم مسابقه می‌دهند.

برنامه مرحله گروهی

گروه A

سه شنبه

اسپانیا- مصر ساعت: ۱۵:۴۵

امارات- برزیل ساعت: ۱۷

چهارشنبه

برزیل- مصر ساعت: ۱۵:۴۵

اسپانیا- امارات ساعت: ۱۷

پنجشنبه

امارات- مصر ساعت: ۱۷

برزیل- اسپانیا ساعت: ۱۸:۱۵

گروه B

سه شنبه

روسیه- آمریکا ساعت: ۱۸:۱۵

ایران- تاهیتی ساعت: ۱۹:۳۰

چهارشنبه

تاهیتی- روسیه ساعت: ۱۸:۱۵

ایران- آمریکا ساعت: ۱۹:۳۰

پنج‌شنبه

آمریکا- تاهیتی ساعت: ۱۵:۴۵

روسیه- ایران ساعت: ۱۹:۳۰

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار