کد خبر: 933319
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم نباید به داوران در لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کنند، گفت: برانکو ایوانکوویچ بدون هماهنگی کاری انجام نمی‌دهد.
 
برانکو بدون هماهنگی کاری انجام نمی‌دهد/قهرمانی پرسپولیس به یک شرط

جوان آنلاین: جعفر کاشانی در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما گفت: تیم در نیمه اول خوب بازی کرد و حتی اگر بازیکنان دقت می کردند می توانستند به گل هم برسند. علی علیپور موقعیت خوبی برای گلزنی داشت و اگر سرش بالا بود می توانست دروازه حریف را باز کند. در نیمه دوم اما دوری مسافت و خستگی سفر خودش را نشان داد. امیدوارم نتیجه بازی رفت در تهران جبران شود.

وی با اشاره به اخراج سیامک نعمتی در این مسابقه، تاکید کرد: باید با بازیکنان بیشتر صحبت شود که کمتر درگیر شوند. وقتی داور سوت می زند، دیگر تصمیمش را بر نمی گرداند. بازیکنان باید با فرهنگ فوتبال حرفه ای آشنا شوند. باید بگویم مدیریت باشگاه برای این سفر و فراهم کردن شرایط برای بازی با کاشیما زحمت کشیده است. اگر مثل نیمه اول بازی رفت باشیم، با حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی شرایط برای جبران نتیجه در تهران فراهم است.

رئیس هیات مدیره باشگاه درباره اینکه بعضی از کارشناسان معتقدند اگر پرسپولیس قهرمان آسیا نشود کاری انجام نداده است، اظهار کرد: اصلا اینطور نیست. تیم ما در چند سال گذشته خوب کار کرده است. ما مقابل یک تیم حرفه ای با تمام امکانات بازی کردیم. بازیکنان ما شایستگی خود را نشان داده اند و همیشه پای فینال بوده اند. حتی اگر قهرمان نشویم چیزی از ارزش بچه های تیم کم نمی شود. پرسپولیس تیم بزرگ و تاریخ سازی است. بازیکنان درک کرده اند که پیراهن چه تیمی را پوشیده اند.

کاشانی در خصوص سختی کار پرسپولیس در بازی برگشت با توجه به اخراج سیامک نعمتی، گفت: نعمتی نباید آن کار را می کرد (اعتراض به داور). باید با بازیکنان بیشتر صحبت شود. باید فیلم همین صحنه های اعتراض به داور را برای بازیکنان پخش کنند. اصلا توپی نبود که درگیری ایجاد شود. من خودم بازیکن بوده ام و نمی شود گفت آدم در جریان مسابقه به خاطر خستگی، استرس و فشار چه حالتی دارد ولی باید کمتر درگیری پیش بیاید. وقتی داور سوت می زند بازیکنان نباید به سمتش بروند.

وی درباره صحبت های حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه برپایی اردو در امارات به ضرر پرسپولیس بوده است، تصریح کرد: اول باید بدانیم چرا تیم به امارات رفته است. برانکو کاری را بدون هماهنگی انجام نمی دهد. حتما مسائلی بوده که تیم به امارات رفته است. ما هم دلمان می خواست با پرواز مستقیم به ژاپن برویم ولی شرایطش نبود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «چرا همراه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل به ژاپن نرفت؟» یادآور شد: خودم نخواستم بروم. باید به جای من یک یا دو نیروی جوان و با انگیزه به این سفرها بروند تا در آینده به کار باشگاه بیایند و از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشند.

کاشانی در پایان گفت: آرزو با واقعیت فرق می کند. آرزویم این است که پرسپولیس قهرمان آسیا شود چون شایستگی اش را دارد ولی یکسری واقعیت ها هم هست که باید قبول کنیم. امیدوارم این آرزو به حقیقت بپیوندد. باید از کادر فنی و کادر مدیریت تشکر کرد که تیم تا اینجا در آسیا بالا آمده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار